• De stelling van vandaag luidt:
    Het is maar raar als een jongen op paardrijden zit

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Het is gewoon een sport en het slaat nergens op dat mensen zo denken. En dat geld trouwens niet alleen voor paardrijden, maar voor elke paardensport.
    Zelf zit ik op voltige (en dat is turnen op een paard) en ons motto is: 'echt mannen zitten op voltige'
    En sommigen in mijn klas vinden het wel raar als mannen op voltige zitten. Als zij iemand boven zich kunnen tillen dan praat ik met ze verder:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Birthday schreef:
    Zoals Necrophiliac al zei; bij sporten heb je geen onderscheid tussen vrouwen en mannen.

    Oneens dus. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Birthday schreef:
    Zoals Necrophiliac al zei; bij sporten heb je geen onderscheid tussen vrouwen en mannen.

    Oneens dus. (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ben ik de enige die het een beetje apart vind als een jongen op paardrijden zit? Ik vind het echt iets voor meiden..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ben ik de enige die het een beetje apart vind als een jongen op paardrijden zit? Ik vind het echt iets voor meiden..

    ik snap niet waarom het níét raar is wanneer er een meisje op voetballen zit, maar wél wanneer een jongen op ballet zit of op paardrijden ;x
    oneerlijk is het -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    ik snap niet waarom het níét raar is wanneer er een meisje op voetballen zit, maar wél wanneer een jongen op ballet zit of op paardrijden ;x
    oneerlijk is het -,-


    Ik vind het ook apart als een emisje op voetbal of rugby en die shizzle zit hoor. En zo oneerlijk is het niet, we ontnemen ze toch niks? Het is toch niet verboden dat jongens op paardrijden gaan, maar dat meiden wel mogen? Dán was het oneerlijk, ze mogen nog steeds beiden doen wat ze willen, dus niks oneerlijk.

    Het is gewoon apart. Meestal zijn de jongens die op paardrijden zitten dan ook wel homo ;o En nu niet allemaal tegen me gaan zeiken, ik geef alleen mijn mening. Ik vind het gewoon raar als jongens op paardrijden zitten, punt uit. Valt niks aan te veranderen; So deal with it :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind het ook apart als een emisje op voetbal of rugby en die shizzle zit hoor. En zo oneerlijk is het niet, we ontnemen ze toch niks? Het is toch niet verboden dat jongens op paardrijden gaan, maar dat meiden wel mogen? Dán was het oneerlijk, ze mogen nog steeds beiden doen wat ze willen, dus niks oneerlijk.

    Het is gewoon apart. Meestal zijn de jongens die op paardrijden zitten dan ook wel homo ;o En nu niet allemaal tegen me gaan zeiken, ik geef alleen mijn mening. Ik vind het gewoon raar als jongens op paardrijden zitten, punt uit. Valt niks aan te veranderen; So deal with it :Y)


    Dat is geen mening, maar een vooroordeel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat is idd geen mening, maar het is wel de waarheid. En er staat meestal, niet altijd ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oneens. Als we het nou hadden over dat het vreemd is dat een jongen met barbies speelt, zou ik eens zeggen, maar dit is paardrijden. Eigenlijk is het vrij modern dat paardrijden gelijk met meiden wordt geassocieerd. Vroeger waren paarden edele dieren die voornamelijk door mannen werden bereden.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind het ook apart als een emisje op voetbal of rugby en die shizzle zit hoor. En zo oneerlijk is het niet, we ontnemen ze toch niks? Het is toch niet verboden dat jongens op paardrijden gaan, maar dat meiden wel mogen? Dán was het oneerlijk, ze mogen nog steeds beiden doen wat ze willen, dus niks oneerlijk.

    Het is gewoon apart. Meestal zijn de jongens die op paardrijden zitten dan ook wel homo ;o En nu niet allemaal tegen me gaan zeiken, ik geef alleen mijn mening. Ik vind het gewoon raar als jongens op paardrijden zitten, punt uit. Valt niks aan te veranderen; So deal with it :Y)

    het is ook jouw mening.
    als jij het apart vind dan vind je dat
    in mijn ogen is iedereen gelijk en niks raar
    en dat is mijn mening ;x
    en zoals necrophiliac al zei vind ik het een vooroordeel wanneer je zegt dat de meeste die op paardrijden zitten homo zijn ;x en dat is mijn mening (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eens, ik vind dat gewoon raar :'D


    -

    Oneens waarom zou het raar zijn
    Paardrijden is een sport zoals voetbal voor jongens en voor meisjes


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Archimedes schreef:
    Oneens, ridders zijn sexy(wbw)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Joker schreef:
    nnnope.
    argument lijkt me obvious.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    1968 schreef:
    Haha, eigenlijk ben ik het eens, ik vind paardrijden niet echt iets voor jongens, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.