• Ik had een tijdje terug een topic geopend over de vraag of iemand een bedrijf wist dat eenmalig een boek voor je drukte en ik heb dus de ideale site gevonden. En omdat het heel betrouwbaar, makkelijk en echt van goede kwaliteit is wil ik het ook met jullie delen voor het geval jullie interesse hebben in een site voor zoiets dergelijks.

    Het boek heeft in totaal 33 pagina´s harde kaft en plaatjes in kleur en kostte in totaal €26. Het duurt anderhalve week voor je boek gedrukt en opgestuurd is. Dus dat valt ook allemaal nog reuze mee. De site waarmee ik het gedaan heb heet www.ezbook.nl. Je kunt zelf kiezen wat je ervan wilt maken. Bijvoorbeeld een harde kaft, of een stoffe, of gewoon een ringband, of gewoon echt een boek. Het is ook heel gemakkelijk en je kunt ook je eigen kaft ontwerpen.

    Ik doe dit verder niet om reclame te maken voor de site ofzo, maar om jullie te laten zien dat de site gewoon echt goed en betrouwbaar is (pirate). Als mijn camera van mijn laptop niet meer tegenwerkt zal ik er even een foto van maken, zodat jullie een idee hebben van hoe het eruit ziet.

    xx


    Editos:



    Dit is de cover op a-4 formaat. Ik kan nu even geen fatsoenlijke foto's maken maar de foto hieronder is om aan te geven hoe scherp de cover is en hoe goed de kwaliteit is enzo :3. De cover is trouwens glanzend-isch en het blokje naast tom zijn neus is facebookfaal, dat hoort er dus niet (pirate)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oeeeeeeeeeh awesome! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zoiets doe ik meestal via de hema. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    WAUW_O_

    Ik vind het echt zooo cool van je_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'