• Ik heb vanmiddag m'n e-reader binnen gekregen. Na een hoop gekloot over boeken downloaden is het me dan eindelijk gelukt en nu ben ik blij.
    HIj is vrij simpel en in de zon super goed beeld.
    Om dit topic nuttig te houden; wat vinden jullie lekkerder lezen? Een echt boek of e-reader.


    To infinity and beyond •

    Ik weet het niet, want ik heb nog nooit een e-reader gehad... maar ik denk dat ik liever een boek heb, want die heeft echt bladzijden en ruikt naar boek. En, niet te vergeten, je kan hem in de kast zetten :D

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 21:00 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik weet het niet, zo'n e-reader lijkt me opzich wel vet. De vrouw van mijn halfbroer heeft er een, en daar ga ik het een keer op uit testen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Boek, 100% boek


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon een lekker ouderwets boek :D

    Anikachan schreef:
    Ik weet het niet, want ik heb nog nooit een e-reader gehad... maar ik denk dat ik liever een boek heb, want die heeft echt bladzijden en ruikt naar boek. En, niet te vergeten, je kan hem in de kast zetten :D


    haha nou mijn boekenkast is te klein geworden -a- & die is al vrij groot.


    To infinity and beyond •

    Ik weet het niet, ik heb nog nooit een e-reader gebruikt maar mij lijkt een gewone boek veel fijner.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik gebruik altijd de e-reader van me vader


    Kill them with kindness.

    Een gewoon boek. Dan heb ik het idee dat ik nog echt aan het lezen ben.


    To live would be an awfully big adventure

    SweetPea schreef:
    Ik weet het niet, ik heb nog nooit een e-reader gebruikt maar mij lijkt een gewone boek veel fijner.

    Een echt boek. Ik heb veel boeken, zelfs nog uit 1950, en die hebben zo'n heerlijke boekengeur. Ik vind een e-reader net zoiets als een artikel op internet lezen, bah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een boek. Ik heb een keer iets op een e-reader gelezen en ik vond het crap.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kost het geld om die boeken te downloaden?
    Mij maakt het opzich niet uit, aangezien ik ook hier op m'n computer verhalen op quizlet lees.


    live the life you love

    iMANON schreef:
    Kost het geld om die boeken te downloaden?
    Mij maakt het opzich niet uit, aangezien ik ook hier op m'n computer verhalen op quizlet lees.


    Normaal gesproken wel ja. Maarja, wie download er tegenwoordig niet?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Normaal gesproken wel ja. Maarja, wie download er tegenwoordig niet?

    Daarom vind ik zo'n ding ook useless. Je koopt zo'n reader van 200 euro, en betaalt voor je 'boeken'. Dan heb ik liever tastbaar materiaal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik lees wel eens wat online, maar die ene keer dat ik echt wil lezen, pak ik het liefste gewoon lekker een boek. Dan kan ik me er veel meer in inleven en dat voelt veel echter. En boeken ruiken zo lekker. (bloos)
    Een boek leeft gewoon meer.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.