• Ik was met een vriendin naar een concert waar allemaal bands waren etc etc.. Nou wij stonden dus vooraan, ik had geen idee dat een van die bandleden *gitarist* een oogje op mijn had zeg maar. Springt hij niet van het podium en begint hij mij te zoenen, ik schrok me helemaal kapot, en ja.. nou ja...Ik heb dus een vriend, ik woon ook al met hem samen enzo, en ik hou heel veel van hem. Het is niet dat ik heb meegezoend ofzo maar hoe ga ik dit uitleggen als mijn vriend thuis komt van zijn band tour..? Help! Ik voel me op een of andere manier enorm schuldig..(no_chears)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    eerlijk zeggen, jij kan er toch ook niks aan doen dat iemand je ineens spontaan begint te zoenen?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Zeg dat je aangerand bent door een gitarist van een band.

    Nee, eh, zeg het gewoon tegen hem, ik bedoel maar; hij zoende jou en je wilde het niet. Had je nou teruggezoend was het een ander verhaal geweest.. (:


    Opgeven is geen optie.

    ARobben schreef:
    eerlijk zeggen, jij kan er toch ook niks aan doen dat iemand je ineens spontaan begint te zoenen?

    Nee maar toch, ik voel me schuldig en ik zit er nu al mee... Het was ook echt een WTF moment ..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    relax... als je vriend het begrijpt voelt je je weer goed


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    zo dat is ook niet niks in één keer zoenen? (cat)
    Maar leg het gewoon uit hij begrijpt het wel.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 23:45 ]


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Lastige situatie. Als je er 100% van uitgaat dat jij goed zit, zal ik er gewoon voor gaan en open boek spelen. Ook meteen een leuke test voor jullie relatie.

    Waarom was je vriend niet met je naar het concert?


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Sensei schreef:
    Lastige situatie. Als je er 100% van uitgaat dat jij goed zit, zal ik er gewoon voor gaan en open boek spelen. Ook meteen een leuke test voor jullie relatie.

    Waarom was je vriend niet met je naar het concert?

    Ja dat is ook wel zo, we hebben ook gewoon al heel veel meegemaakt dus nou ja..Nou hij zit zelf in een band en hij is op tour nu, vandaar, ik ben een aantal dagen mee geweest maar ik moest weer naar huis vanwege dingen die ik moet doen hier so yeah ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ja, je moet het gewoon zeggen. Ken je het spreekwoord "Al rent de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel"(oid)? Als je het niet vertelt, krijg je geheid problemen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Als hij je echt vertrouwt kan je het hem vertellen.
    Ik zou je niet te veel zorgen maken. Als jullie echt al zo lang samen zijn en een goede band hebben enzo, trekt hij het vast wel. Hij kent je langer dan vandaag en weet best hoe je bent. Hij zal het heus geloven.
    En als hij het gelooft is het alleen maar goed voor zijn zelfvertrouwen om te weten dat je niet terug hebt gezoend.
    Als hij ziet hoe jij je er onder voelt kan hij vast niet boos zijn. Niet lang in ieder geval.

    BR0WNIE schreef:
    Als hij je echt vertrouwt kan je het hem vertellen.
    Ik zou je niet te veel zorgen maken. Als jullie echt al zo lang samen zijn en een goede band hebben enzo, trekt hij het vast wel. Hij kent je langer dan vandaag en weet best hoe je bent. Hij zal het heus geloven.
    En als hij het gelooft is het alleen maar goed voor zijn zelfvertrouwen om te weten dat je niet terug hebt gezoend.
    Als hij ziet hoe jij je er onder voelt kan hij vast niet boos zijn. Niet lang in ieder geval.

    Maar ik ben zelf onzeker, ook om het feit wat zal hij zeggen, snappie, ook al weet ik dat hij mij volledig vertrouwd..Ik maak me altijd, en veel te snel zorgen om van alles en nog wat.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Maar ik ben zelf onzeker, ook om het feit wat zal hij zeggen, snappie, ook al weet ik dat hij mij volledig vertrouwd..Ik maak me altijd, en veel te snel zorgen om van alles en nog wat.

    Ik weet wat je bedoeld, ik heb er zelf ook last van.
    Alles lijkt een stuk groter als je weet dat het fout kan gaan en zeker als je niet meteen de reactie kunt krijgen.
    Misschien kun je hem opbellen? Het is natuurlijk niet geweldig om zo'n gesprek over de telefoon te voeren. Misschien wel makkelijker en je hebt dan ook niet dat je in alle dagen die er tussen zitten het probleem erger gaat maken.

    BR0WNIE schreef:
    (...)
    Ik weet wat je bedoeld, ik heb er zelf ook last van.
    Alles lijkt een stuk groter als je weet dat het fout kan gaan en zeker als je niet meteen de reactie kunt krijgen.
    Misschien kun je hem opbellen? Het is natuurlijk niet geweldig om zo'n gesprek over de telefoon te voeren. Misschien wel makkelijker en je hebt dan ook niet dat je in alle dagen die er tussen zitten het probleem erger gaat maken.

    Ik haat dat, over de telefoon dingen zeggen..Doe het liever in persoon, ..pff nou ja, vanavond ga ik ook met hem skypen (oeh wat ben ik hip :') Hahaha) Misschien kan ik het dan zeggen...Goowd..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Ik haat dat, over de telefoon dingen zeggen..Doe het liever in persoon, ..pff nou ja, vanavond ga ik ook met hem skypen (oeh wat ben ik hip :') Hahaha) Misschien kan ik het dan zeggen...Goowd..


    Succes iig (:

    Als ik jou was zou ik het je vriend eerlijk vertellen, waarschijnlijk voel je je ook een stuk beter nadat je het verteld hebt. Ik denk niet dat je vriend er een heel groot probleem van maakt, ten eerste heb je niet meegezoend en je hebt het hem gewoon eerlijk verteld. Sterkte ermee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben ook een keer zomaar gekust door een jongen terwijl ik een vriend had, en mijn vriend had daar totaal geen problemen mee aangezien ik niet terugzoende :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.