• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:

    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:

    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Griphook
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen: Gereserveerd door Diapal

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    Volledige Naam:
    Roepnaam:
    District:
    Leeftijd:
    Talenten:
    Minpunten:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - 2 rollen per persoon!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming! Verwonden mag wel!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:39 ]


    El Diablo.

    Volledige Naam: Jillana Trove Vose
    Roepnaam: Jill of Jills
    District: 2
    Leeftijd: 15
    Talenten: Messen werpen, sterk, snel en kan goed klimmen en vallen zetten.
    Minpunten: Ze kan niet goed met pijl en boog omgaan, en vind het ook maak onhandige dingen. Ze kijkt soms niet uit, maar meestal wel.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Kan arrogant zijn, agressief, Sarcastisch, moordlustig, Sluw, Slim, brutaal, gevaarlijk.
    Extra: Ze traint al voor de hongerspelen sinds haar eerste verjaardag, waar ze voor het eerst met messen ging werpen.


    El Diablo.

    Ik wil een jongen voor District 4 reserveren.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik wil een jongen uit District 2 reserveren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @Maysilee @HurtedHeart: Vandaag verloopt de reservering dus het liefst vandaag de rollen invullen.


    El Diablo.

    Ik reserveer een jongen uit District 11.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Kan je meisje van 12 voor me reserveren?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:12 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tuurlijk!


    El Diablo.

    Volledige Naam: Gayle Phonia Borisovaena
    Roepnaam: Gayle.
    District: District 12
    Leeftijd: 18, dit was dus het laatste jaar dat haar naam in de pot zat.
    Talenten: Gayle is eigenlijk goed in bijna alles wat van pas komt bij de Spelen, ze heeft het geleerd van haar oudere broer Gewain die een Spelen heeft gewonnen.
    Minpunten: Het enigste waar ze niet zo goed in is, is speer werpen, ze vind speren veel te opvallend en voor de tijd dat je ze vermoord, zien ze je al dankzij die idiote grootte.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Gayle neemt alle verantwoordelijkheid op zich en weet niet meer echt hoe het is om geen zorgen te hebben. Ze verbergt zich altijd achter een emotieloos-masker, alleen haar broer Gewain, met wie ze samen jaagt, weet hoe ze echt is. Ze is wantrouwig en heel intelligent voor haar leeftijd, ze zit al een beetje aan de volwassen kant.
    Extra: Gayle haar ouders zijn vermoord door het Capitool tijden de opstand, het enigste wat haar nog herinnert aan hun is een ketting die al jaren in hun familie zit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Je staat erbij!


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Je staat erbij!



    :) En voor de zekerheid zeg ik dit maar: Ze lijkt maybe perfect, but believe me later zien jullie nog wel dat ze niet echt perfect is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I have an idea. Ghehe^^


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lol =P


    El Diablo.

    Denk je dat Jillana een bontgenootschap zou willen sluiten met Gayle?

    Wauw, het Capitool is dan vast verbaasd xd


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Volledige Naam: Nathaniel Declan Salton
    Roepnaam: Nath of Nathan
    District: 4
    Leeftijd: 18
    Talenten: Boogschieten, Hij is erg snel en sterk, in zwemmen is hij een van de beste.
    Minpunten: Nath is soms te druk en beweegt bijna altijd zijn voet, hij kan ook niet met een zwaard omgaan.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Nath loopt altijd met een glimlach rond en probeert altijd iedereen aan het lachen te krijgen, Nathan heeft als de burgemeesters zoon geen zorgen.
    Nath is een beroeps, en heeft zich dit jaar vrijwillig opgegeven voor een jonger jongetje.
    Ergens is Nath erg stiekem en moordlustig maar zou nooit iemand jonger dan 14 kunnen vermoorden.
    Extra: Nathan's aandenken is zilver armbandje met een teken eraan wat betekend 'voor altijd', zijn kleinere zusje Neala heeft het armbandje voor hem gemaakt.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Maysilee schreef:
    Volledige Naam: Nathaniel Declan Salton
    Roepnaam: Nath of Nathan
    District: 4
    Leeftijd: 18
    Talenten: Boogschieten, Hij is erg snel en sterk, in zwemmen is hij een van de beste.
    Minpunten: Nath is soms te druk en beweegt bijna altijd zijn voet, hij kan ook niet met een zwaard omgaan.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Nath loopt altijd met een glimlach rond en probeert altijd iedereen aan het lachen te krijgen, Nathan heeft als de burgemeesters zoon geen zorgen.
    Nath is een beroeps, en heeft zich dit jaar vrijwillig opgegeven voor een jonger jongetje.
    Ergens is Nath erg stiekem en moordlustig maar zou nooit iemand jonger dan 14 kunnen vermoorden.
    Extra: Nathan's aandenken is zilver armbandje met een teken eraan wat betekend 'voor altijd', zijn kleinere zusje Neala heeft het armbandje voor hem gemaakt.



    HAJHBXBSAZUJKNCHDWSUIAZK HE'S FUCKING HOT! Lina, ik hou van jen verschrikkelijke goede knappe jongens-kennis.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.