• En wil graag iets lezen.

    De dingen waar ik een kijkje bij ga nemen
    • Harry Poter | geen DM verhaal
    • Glee
    • Onbekende personen

    De dingen waar ik over zal twijfelen
    • Draco Malfoy
    • Jacob Black/Wolfpack

    De dingen die ik liever niet lees
    • Justin Bieber
    • Jonas Brothers
    • Twilight/vampieren

    Ik wil geen verhalen waar al meer dan twintig hoofdstukken van zijn. Er moet met hoofdletters, punten en aanhalingstekens zijn gewerkt. Geen smileys en die zooi. En een verhaal dat actief is. Oja, niet zo'n verhaal waar alleen maar wordt geschooid om kudo's - daar word ik gek van.

    Geef me de link en het liefste een samenvatting, hoeft niet, en ik zal een kijkje nemen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/

    het is Harry Potter en ik heb wel eens gehoort dat mensen hem erg orgineel vinden xd
    maar het is maar wat jij er van vind (A)

    Ow wacht dit zijn al 92 hoofdstukken laat maar zitten xd

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 13:58 ]


    =

    Peanutxhead schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/

    het is Harry Potter en ik heb wel eens gehoort dat mensen hem erg orgineel vinden xd
    maar het is maar wat jij er van vind (A)

    Ow wacht dit zijn al 92 hoofdstukken laat maar zitten xd


    Ghehe ik ga toch even kijken, ik kan een uitzondering maken? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    (...)

    Ghehe ik ga toch even kijken, ik kan een uitzondering maken? (:


    Haha okeej (krul)


    =

    http://www.quizlet.nl/stories/50038/before-you-let-me-go

    Het verhaal wordt om het hoofdstuk vanuit twee personen geschreven, tot ze op een dag samen komen en vinden wat ze al die tijd nodig hadden.

    http://www.quizlet.nl/stories/48322/all-you-need-is-love/


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________




    (Behind the mask ligt wel tijdelijk stil omdat pickwick spoorloos is)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PowerSource

    Onbekende Personen, Fantasy, Avontuur

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen...

    Wat, als je engste nachtmerries, werkelijkheid worden? Je eigen dromen, je grootste angst zijn. Ze stiekem de handen om je keel zijn, die je keel dichtknijpt, en je langzaam stikken laat. Je geschreeuw niet werkt, omdat het niet gehoord wordt. Je verzetten geen zin heeft, omdat je de kracht er niet voor vinden kan. Je weet, dat je niet ontsnappen kan. Wat, als je elke nacht wakker wordt, badend in het zweet. Wat, als je nachtmerries werkelijkheid worden, en ontsnappen een onmogelijke optie is, omdat je aan de aanwezigheid verslaafd raakt?
    ‘’Het zal erger zijn, dan je ergste nachtmerrie,’’ fluisterde hij in haar oor.

    Onbekende personen. ^^

    Manipulated


    Bad decisions make good stories.

    Lees je Tokio Hotel?

    Dan heb ik namelijk een verhaal voor je.
    Het heeft ook een fantasie, magie kantje.
    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-death-th-bk/

    plz, vertel me wat je ervan vindt.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    http://www.quizlet.nl/stories/50540/secret--weapon-hp/

    She's back

    Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 19:28 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    My Life in Hell

    Romantisch verhaal dat zich afspeelt in de middeleeuwen over onbekende personen :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    silent destruction

    als je graag onbekende personen leest, moet je eens gaan kijken bij CandyKisses, zij heeft alleen maar onbekende personen (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kijk een keer bij Square, haar verhalen zijn heel goed!


    Travel far enough, you'll meet yourself