• Aarde ontsnapt aan totale vernietiging
    De Aarde ontsnapt op het nippertje aan een gigantische asteroïde. Het brok ruimtesteen genaamd YU55 weegt maar liefst 55 miljoen ton. Een inslag zou gelijk staan aan 65.000 atoombommen. De krater zou ongeveer 10 km breed en 500 meter diep zijn.

    Hij zal in november 'vlak' langs de Aarde razen. Volgens de ruimtevaartorganisatie NASA is dit het grootste object dat zo dicht in de buurt van onze planeet is gekomen. Hij is dan zelfs zichtbaar met kleine telescopen. YU55 doet er ongeveer 14 jaar over om rond onze zon te draaien.
    klik



    nou weet je
    ik geloof er geen fuck meer van x)
    al dat gezeik de laatste tijd met de wereld gaat eraan
    -zucht-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ooit komt het wel eh.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Er zijn tegenwoordig genoeg technieken om deze gigantische asteroïden uit hun banen te halen. Dit heb ik gelezen in een boek waar veel over de ruimte instond.


    When I die, I want to die like my grandfather, peacefully asleep and not screaming like the passengers in his car.

    Ah, joh. -insert gayhandsmiley hier- Ik leef gewoon lekker verder en als het einde eraan komt, merk ik dat vanzelf wel. :Y)


    wth.

    Hmmmmm... volgens mij willen ze ons alleen maar bang maken of zo. Ik weet ook niet of ik er nog in moet geloven.


    They were never in fact homeless

    We gaan toch allemaal een keer dood.
    *feeling emo & depressed*


    There's power in the words you whisper.

    Quixotic schreef:
    Ah, joh. -insert gayhandsmiley hier- Ik leef gewoon lekker verder en als het einde eraan komt, merk ik dat vanzelf wel. :Y)


    Shoganai i ne~

    Harrison schreef:
    We gaan toch allemaal een keer dood.
    *feeling emo & depressed*


    Food.

    Raar dat ik daar nog niet eerder over gehoord had.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eerst proberen moederdag te overleven, derest komt later wel (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 17:56 ]


    Kill them with kindness.

    Badhairday schreef:
    Eerst proberen moederdag te overleven, derest komt later wel (:

    nu je het zegt
    ik moet nog een cadeau maken of kopen x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als het gebeurd, zijn we toch dood. Zo blijf ik het altijd zien. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amerikanen zeggen zoveel, allemaal gedramatiseerd.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Calm schreef:
    Ooit komt het wel eh.


    I´m nothing special.

    Hij toch lángs de aarde. En denk niet dat dat iets van 100 km erlangs is of zo, hij zit op een afstand van 345.000 km of zo? Dacht ik. Ietsje dichterbij dan de maan die op 400.000 nog wat km afstand zit 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hopelijk ben ik al dood als de aarde eraan gaat want dat wil ik echt niet meemaken 8|


    Believe.