• ik had vandaag voor de tweede keer afgesproken met iemand.
    de eerste keer was gefaald x)
    ik had nog even op msn gekeken, mischien dat ie niet kon ofzo, weet ik veel, maar ik had geen berichten.
    dus ik zo naar de plek waar we afgesproken hadden, en wachten...wachten..wachten.. x)
    nou ik was het toen zat en was helemaal chagrijnig dus ben even cadeau voor moederdag gaan kopen en daarna maar naar huis gegaan. krijg ik een offline bericht dat hij ziek is net VIJF MINUTEN nadat ik was weggegaan. ja dan baal je even. ik vergeef het hem wel, maar t is wel genaaid (cat)
    jullie ooit zoiets overkomen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je had hem ook kunnen bellen!

    Nee mij is dat gelukkig niet gebeurt, en als iemand ziek is belt diegene me op of ik vraag nog of ze nog gaan..


    What is youre favo scary movie?

    Ja, dat ken ik. Echt kut is dat, sta je daar lekker in je uppie xd


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yep, en wat haat ik dat soort dingen hard.


    your eyes are like stars in the night.

    Altijd wel irritant om zo'n zaken mee te maken. Of wel dat ze een plek hebben gezegd, maar die plek niet voor zich hadden waar jij dan komt op dagen.


    Be a hero, kill your ego.

    Soundeffect schreef:
    Ja, dat ken ik. Echt kut is dat, sta je daar lekker in je uppie xd


    They fell in love, didn't they?

    Ocharme. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bah, had ik laatst ook.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Poseidon schreef:
    Yep, en wat haat ik dat soort dingen hard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soort van, mijn beste vriendin was ziek, maar dat was ze 'vergeten' aan mij door te geven, dus kwam ik te laat op school..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat ken ik. Ik heb een vriendin en die zegt dan: 'ik had een sms gestuurd!' En dan kijk ik op mijn mobiel en dan staat er echt niets. Er was ook een tijd dat ze heel vaak afbelde en toen was ik haar echt zat. Toen kreeg ik een sms met hetzelfde smoesje (dat ze dus weer een sms had gestuurd dat ze niet kon) en toen heb ik heel boos een sms teruggestuurd dat ik het zat was en toen ben ik ook minder met haar gaan afspreken en nu is het weer goed :')


    To live would be an awfully big adventure

    Poseidon schreef:
    Yep, en wat haat ik dat soort dingen hard.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.