• Jaa, je leest goed. Ik krijg dus berichten op facebook van vrienden van iemand die in mijn school zit.

    De eerste

    Afgn Strt Fghtr
    Eey dikzk
    laat mj neef mt rust andrs zal heel erg wordn
    kjk eens na n spiegl dn ga je merkn dt je de dikste n de vuilste meisje tr werld bn!
    laat edris mt rust n wj latn jou mt rust.


    De tweede
    Salim Tkm
    Hy youu!
    fatzak als je ng 1keer ovr edris dn zal t erg wordn!
    so laat em.


    Ik bedoel, hij zit in mijn klas (Edris) en het klikt gewoon niet tussen ons, oké, er zijn in het begin van het schooljaar twisten geweest en gister in LO was hij overdreven bazig en hij moest winnen bla bla bla... Maar daar is dan niets gebeurd en nu krijg ik dit ;o.
    Dus ik stuurde meteen een berichtje op facebook naar mijn mentor en heb het uitgelegd. Zou ik daarmee ook naar de leerlingenbegeleider en de directeur gaan? Ik bedoel maar, dit kan niet ;o.

    Ik voel me echt ongemakkelijk nu...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    wow!!
    ik zou naar een leraar toe gaan!!
    die kan echt niet vind ik!!
    wat een klootzak!![mag ik dat zeggen??:X]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Zou ik me ook voelen, en ik vind het goed dat je naar je begeleider bent gegaan.


    Food.

    PurpleLine schreef:
    wow!!
    ik zou naar een leraar toe gaan!!
    die kan echt niet vind ik!!
    wat een klootzak!![mag ik dat zeggen??:X]


    Ghaha, ik denk dat ik dat echt ga doen. En wetend dat hij al dingen verkeerd heeft gedaan naar mij toe en hij ging me ooit eens slaan..


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    jezus, das best heftig D:
    Ik zou zeker naar de directeur/rector stappen


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    wow, ga inderdaad naar je leraar/mentor wie dan ook toe.
    pff, kan edris het zelf niet oplossen? moet zijn grote neefje het doen^-^
    en nu gewoon die edris negeren, doe maar net alsof het lucht is.


    Expect the unexpected

    Directeur vind ik een beetje overdreven, mentor is oke.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BadBlood schreef:
    wow, ga inderdaad naar je leraar/mentor wie dan ook toe.
    pff, kan edris het zelf niet oplossen? moet zijn grote neefje het doen^-^
    en nu gewoon die edris negeren, doe maar net alsof het lucht is.


    Die kunnen het nooit alleen af -_-'.
    Maar ik ben gewoon bang dat ze me echt aanvallen want die zouden dat echt doen hea. En ik moet 's morgens en 's avonds langs een park waar die waarschijnlijk zitten :S


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Crowd schreef:
    Zou ik me ook voelen, en ik vind het goed dat je naar je begeleider bent gegaan.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Mykonos schreef:
    Directeur vind ik een beetje overdreven, mentor is oke.


    Hmm, maar het is ook wel, hij heeft al meer dingen misdaan dan goed gedaan en ook, als het naar de mentor gaat, dan gaat het waarschijnlijk naar de directeur omdat hij gekend is. Ik vraag mijn mentor meer raad of ik zou gaan of niet want die mensen kennen me helemaal niet..;


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Zielige personen, Cyberpesten heet zo iets toch? Praat in ieder geval met iemand die je vertrouwd.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Mykonos schreef:
    Directeur vind ik een beetje overdreven, mentor is oke.


    Numbers.