• Afgelopen week heb ik bij de Action een Kleuren Op Nummer kleurboek gekocht. Het is de middelste van het van internet geplukte plaatje. Het dierenboek dus. :Y) Ik heb er bij de Action ook een pakje stiften bij gekocht, maar ik heb bij lange na niet de goede kleuren. Hoewel ik ook niet bepaald een foto bij de hand heb van de kleuren die ik nodig heb...

    Maar hebben jullie een Kleuren op Nummer kleurboek? En waar heb je je stiften vandaan gehaald?

    Liefs!



    Smile. You're beautiful. <3

    Oeh hartstikke leuk! ^^ De middelste boek heb ik van een vriendin gekregen voor mijn verjaardag! *O* Ik kleur zelf ook graag in. ^^

    De stiften heb ik bij elkaar geraapt wat ik nog thuis had liggen, dus ik heb van alles eigenlijk en die gebruik ik eerst, voordat ik iets nieuws koop.


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Oeh hartstikke leuk! ^^ De middelste boek heb ik van een vriendin gekregen voor mijn verjaardag! *O* Ik kleur zelf ook graag in. ^^

    De stiften heb ik bij elkaar geraapt wat ik nog thuis had liggen, dus ik heb van alles eigenlijk en die gebruik ik eerst, voordat ik iets nieuws koop.


    Hoe doe jij dat dan bijvoorbeeld met de tig verschillende soorten blauw? Want ik heb niet zoveel blauwe kleuren. x)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 13:20 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    Hoe doe jij dat dan bijvoorbeeld met de tig verschillende soorten blauw? Want ik heb niet zoveel blauwe kleuren. x)


    Ik heb misschien zelf ook maar 4 blauw liggen, maar eerst kleur ik in wat ik kan inkleuren. Uiteindelijk blijft er dan wat over van de vakjes en daar ga je de mooiste blauw die je hebt ermee inkleuren, bijvoorbeeld.

    Ik heb ook nog verschillende andere kleuren die wat donkerder zijn of lichter. Ik hou dan altijd een blaadje naast mij om dan daarop een streep te zetten om te zien welke kleur op dit moment gepaster is en leuker, die gebruik ik dan. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Dit volg ik! Heb hetzelfde boek en ook niet alle nodige kleuren.


    16 - 09 - '17

    Ik koop altijd grote doeken van kleuren op nummer en daar gaat het met verf die er al bij zit, dus ik wist niet dat het ook bestond dat je zelf de kleuren moest zoeken.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik koop altijd grote doeken van kleuren op nummer en daar gaat het met verf die er al bij zit, dus ik wist niet dat het ook bestond dat je zelf de kleuren moest zoeken.

    Dit dus.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ooh super leuk ^^
    Ik heb alleen een 'Kleuren voor Volwassenen' kleurboek. Dus daar hoef ik geen specifieke kleuren bij te hebben, maar is wel erg leuk ^^ - daarvoor gebruik ik overigens stiften van de Hema, erg fijn ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zag laatst in zo'n hobbywinkel van die grote dozen waar je zoveel kleuren potloden en stiften kon krijgen, maar er hing wel een serieuze prijs aan vast waarvan je van je stoel zou vliegen.


    16 - 09 - '17

    Aaah I feel your pain! Google even op "Bruynzeel Mega Pack", is een euro of 6 à 7 en daar zitten heel veel kleuren in. Meestal niet precies de kleuren van het boekje, aangezien het heel lastig is om die precies te krijgen, maar het zijn er wel veel.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 16:45 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik gebruik geen stiften, maar potloden :Y)

    En ik liep een tijd geleden idd tegen hetzelfde probleem aan, maar toen kwam ik voor 10-20 euro een doos tegen met 45 potloden ^^


    Stenenlikker

    Muh, er is dus geen speciaal pak stiften voor dit soort boekjes. Beetje jammer. x)

    @Eledhel
    Dankjewel voor de tip! Weet je toevallig of het bij de Marskramer of zoiets te vinden zal zijn? Want tijdens het Googlen kreeg ik een hartverzakking, doordat de verzendkosten bij sommigen wel 3 keer zo duur zijn als het pakje stiften zelf! :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Muh, er is dus geen speciaal pak stiften voor dit soort boekjes. Beetje jammer. x)

    @Eledhel
    Dankjewel voor de tip! Weet je toevallig of het bij de Marskramer of zoiets te vinden zal zijn? Want tijdens het Googlen kreeg ik een hartverzakking, doordat de verzendkosten bij sommigen wel 3 keer zo duur zijn als het pakje stiften zelf! :'D

    Ik haal ze altijd bij de Makro. Ik dacht te zien dat ze ook verkocht worden bij de Blokker. Verder weet ik het niet!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik haal ze altijd bij de Makro. Ik dacht te zien dat ze ook verkocht worden bij de Blokker. Verder weet ik het niet!


    Oh, een blokker is wel in de buurt. ^^ Dankjewel!


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    Oh, een blokker is wel in de buurt. ^^ Dankjewel!


    In de Toy Champ zijn die ook! Toevallig gezakt in prijs zag ik net. Hier kan je het zien.


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    (...)

    In de Toy Champ zijn die ook! Toevallig gezakt in prijs zag ik net. Hier kan je het zien.


    Als ik het goed lees is die alleen in de winkel zelf te verkrijgen. En wij hebben die winkel hier niet... :c


    Smile. You're beautiful. <3