• Members of the WAG-gang

    Maestro - Lynn - WAG van Xavi.
    Licor43 - Kim - WAG van Fernando Torres.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 22:22 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja nou. Dan moet Wenger hem in de basis proppen of hem meer laten spelen hij hoort bij Arsenal en als hij naar een andere club gaat... Mmmmfff.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Licor43 schreef:
    (...)
    Heeeeeel stiekem mag ik er twee niet. Maar ik ga echt niet zeggen welke dat zijn, ik bedoel, ik ben nu 'goed' met iedereen, dat hou ik graag zo. Maar de twee die ik niet mag, wil nog niet zeggen dat dat de twee zijn die ik nergens heb ingevuld.

    EDIT; Of nou ja, niet mogen. Ik mag ze wel, alleen word snel geïrriteerd van ze of kan gewoon niet zo goed met ze opschieten (;


    Nu heb ik het idee dat ik het ben...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @ Reina & Esther & Anne
    Serieus, dan hadden jullie dat toch wel gemerkt? (cool)
    Ik bedoel, ik praat met jullie...of zo iets. (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 14:34 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Beckham schreef:
    Ja nou. Dan moet Wenger hem in de basis proppen of hem meer laten spelen hij hoort bij Arsenal en als hij naar een andere club gaat... Mmmmfff.


    Maar dan zou Robin eruit moeten, en Robin gaat er niet uit...
    Ik weet zo 1,2,3 niet waar ik het gelezen heb, maar Bendtner zei zelf dat Robin er dat uit moest en dat dat gewoon niet gebeurd gezien het feit dat Robin gewoon geweldig speelt de laatste tijd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Beckham schreef:
    Ja nou. Dan moet Wenger hem in de basis proppen of hem meer laten spelen hij hoort bij Arsenal en als hij naar een andere club gaat... Mmmmfff.


    Het probleem is dat hij Robin voor zich heeft staan. Maar iets vaker de kans geven om te spelen zou wel kunnen ja. Alsof Chamakh beter is...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beckham schreef:
    Ja nou. Dan moet Wenger hem in de basis proppen of hem meer laten spelen hij hoort bij Arsenal en als hij naar een andere club gaat... Mmmmfff.

    Zo iets hou je niet tegen. Ik vind het team van Arsenal nu echt goed...denk ik. Ik ben niet zo veel met Arsenal bezig, maar goed. Ik denk, eigenlijk weet ik niet wat ik ervan moet denken?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Licor43 schreef:
    @ Reina & Esther & Anne
    Serieus, dan hadden jullie dat toch wel gemerkt? (cool)
    Ik bedoel, ik praat met jullie...of zo iets. (:


    Hahaha ja nou, toch denk ik dat ik het ben(krul)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    (...)

    Maar dan zou Robin eruit moeten, en Robin gaat er niet uit...
    Ik weet zo 1,2,3 niet waar ik het gelezen heb, maar Bendtner zei zelf dat Robin er dat uit moest en dat dat gewoon niet gebeurd gezien het feit dat Robin gewoon geweldig speelt de laatste tijd.


    Ja, Robin speelt ook hartstikke goed. Ik ga het niet leuk vinden als hij Arsenal gaat verlaten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Referee schreef:
    Hahaha ja nou, toch denk ik dat ik het ben(krul)

    Ik pb je wel, om je gerust te stellen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Licor43 schreef:
    @ Reina & Esther & Anne
    Serieus, dan hadden jullie dat toch wel gemerkt? (cool)
    Ik bedoel, ik praat met jullie...of zo iets. (:

    Dat is zo, maargoed. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ghehehe daar heb je een punt. Of je bent net zo goede actrice als mij. Ik acteer op school ook altijd dat ik mensen mag die ik niet mag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beckham schreef:
    (...)

    Ja, Robin speelt ook hartstikke goed. Ik ga het niet leuk vinden als hij Arsenal gaat verlaten.


    Dat begrijp ik, dat je het niet leuk vind dat hij Arsenal gaat verlaten. Dat is ook gewoon kut, maar misschien is het wel beter voor hem?

    Ik baal ook dat ik overal lees dat Vertonghen waarschijnlijk naar een andere club gaat omdat hij daar klaar voor is. Ik wil het ook niet ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nooojunge, een jongen uit mijn jaarlaag en bij wie ik vorig jaar in de klas zat gaat morgen naar Ajax vs FC Twente. Ik wil ook! :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Beckham schreef:
    (...)

    Ja, Robin speelt ook hartstikke goed. Ik ga het niet leuk vinden als hij Arsenal gaat verlaten.


    Hij kan altijd terugkeren. Als hij gewoon op huurbasis naar een club gaat, daar de sterren van de hemel speelt, dan kan het zomaar een gebeuren dat Robin er een concurrent bij heeft. En hij is veel geblesseerd, dus misschien kan hij dan zijn basisplaats stelen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Ghehehe daar heb je een punt. Of je bent net zo goede actrice als mij. Ik acteer op school ook altijd dat ik mensen mag die ik niet mag.

    Bij mij hangt het er van af wie het is, er zit een meisje in mijn klas die me heeft laten stikken en die weet nu echt wel dat ze er alleen voor staat. (bat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind