• Maak je klaar voor een tekst vol dramatisch gedoe. dus je hoeft niet perse verder te lezen. Mijn beste vriend, althans, ik weet niet of ik hem nog zo kan noemen, is volgens mij een beetje een player aan het worden. We hebben allang niet meer zoveel contact met elkaar omdat we beide op verschillende scholen zitten. Dit jaar had hij vier keer verkering gehad. Twee keer Lindsay en een keer met Michelle. Twee vriendinnen van me. Wouter (mijn beste vriend, dus) wou niet toegeven dat hij en Michelle wat hadden. Toen kregen ze uit en in de zomer kreeg Wouter met Lindsay, daar wou hij de eerste keer ook weer niets toegeven. Uit en in de zomervakantie weer aan. In twee weken hadden ze uit. Ik had toen echt nogal een vijandig gevoel bij Lindsay. Nu heeft Wouter aan met een ander meisje, die ik niet zo goed ken, maar ze is wel aardig. Dat is vier keer verkering in één jaar, tenminste zover ik weet. Ik mis hem eigenlijk heel erg. Want met hem praten was fantastisch, we hadden dezelfde humor enzo. En nog nooit ruzie gehad, wel één keer om een Yu-Gi-Oh kaart, maar dat telt niet? Als ik met hem praat voel ik geen 'vlinders in mijn buik' dus ik denk niet dat ik verliefd ben ofzo, maar ik voel me dan wel heel blij en opgelucht. Als ik hem voorbij zie lopen wil ik hem doodknuffelen, maar dat zou raar zijn, want we hebben nog nooit geknuffeld. We durven enkel nog 'hallo' tegen elkaar te zeggen.

    In de lagere school ben ik wel eens verliefd op hem geweest maar daar raakte ik snel overheen. Toen werd hij, naar het schijnt, verliefd op mij en vroeg hij verkering. Maar hij was dan ietsjes te laat want ik voelde niets meer voor hem op die manier. Dus ik zei; 'Neen, sorry, ik wil gewoon vrienden blijven. En ik ben nog maar jong.' Hij vatte het goed op.

    Hij is ook een beetje afstandelijk en met hem praten word alsmaar moeilijker. Ik snap dus niet meer wat te doen. Want ik wil terug, zoals vroeger, beste vrienden met hem zijn. Ik raak hem kwijt, en dat wil ik niet. En neen, ik ben niet verliefd, want zo voel ik me niet.

    Dat was het, bedankt als je iets hebt gelezen.


    All this dampness is damp.

    Misschien moet je eens tegen hem proberen te zeggen hoe je je voelt? Want anders komt hij daar ook nooit achter (: Sms hem anders eens om te vragen of hij een keertje wil afspreken ofzo?


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    oplossing -> praten en weer een keer afspreken


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    oplossing -> praten en weer een keer afspreken


    Jup, I think so too (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Nadineex schreef:
    oplossing -> praten en weer een keer afspreken


    Ik weet het niet. Zoals ik al zei hij doet erg afstandelijk en een vriend van hem zei tegen me dat hij me ontweek. x__x


    All this dampness is damp.

    Ik zou gewoon eens zeggen tegen hem dat je hem mist en dat je eens wilt afspreken, omdat je wilt dat alles weer wordt zoals het vroeger was?
    Het zal moeilijk zijn, maar hij zal het vast wel begrijpen! Alvast veel succes & ik hoop voor je dat alles goed komt! <3


    Never run out of reasons to smile...

    Soldier schreef:
    (...)

    Ik weet het niet. Zoals ik al zei hij doet erg afstandelijk en een vriend van hem zei tegen me dat hij me ontweek. x__x


    Hmm, dat is wel lastig. Maar toch zit er denk ik niets anders op dan contact met hem te zoeken en hem uit te leggen wat je voelt, ook al is het moeilijk. Anders blijven jullie elkaar maar ontlopen en duurt dit alles steeds langer en langer, totdat het écht te laat is. En dan heb je straks ongelooflijke spijt dat je de gok toch niet gewaagd hebt.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.