• Ik las net een ander forum en daar al deze wel een beetje op gaan lijken.

    Ik voel me de laatste tijd echt kut. ( sorry voor mijn ongepaste taalgebruik)Ik weet echt niet hoe het komt, maar wil de hele tijd alleen zijn en staar maar een beetje voor me uit of slaap de hele dag door. Als mijn gezin iets zegt snauw en blaf ik die zonder reden af, terwijl ik zo helemaal niet wil reageren. Ik weet echt niet hoe het komt, maar ik voel me gewoon niet lekker, en ik zit niet goed in mijn vel. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op, want ik heb een lieve familie, leuke en lieve vrienden, sta goed op school en heb een fantastische hobby(dansen). Soms heb ik gewoon helemaal nergens zin in of zit ik ineens kei hard te janken om niks. Sorry dat ik zo zeur, maar ik voel me zo ongelukkig. Voelt iemand zich ook zo of heeft iemand zich zo gevoeld en wat moet ik ertegen doen? Ik lijk voor de buitenwereld een heel vrolijk meisje, maar vanbinnen ben ik dat dus totaal niet! :''(

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 22:41 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hormonen, waarschijnlijk..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jezus, ik ken het gevoel.
    Zomaar ineens kut doen tegenover alles en iedereen om me heen, de hele dag op mijn kamer zitten, nergens zin meer in hebben, en ik voel me helemaal down, nutteloos, ongelukkig en weet ik veel wat. En als ik dan denk van goh laat ik er eens wat aan gaan doen en bij mijn ouders gaan zitten dan wordt het alleen maar erger ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb de laatste tijd précies hetzelfde.
    ik zit trouwens zelf ook op dansen.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.