• Ik heb een romantisch nummer nodig voor mijn verhaal; eentje die mijn negentienjarige vrouwelijke hoofdpersoon leuk vindt (ze moet dus fan zijn van die band/zanger) en past bij Valentijn. Heeft iemand een idee? (:

Ik zit te twijfelen tussen;
    The police - every breath you take
    Josh Groban; You raise me up - II
    Taylor swift - Love story - I

Wat vinden jullie? (nog meer suggesties?)

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:36 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Jason Mraz-Lucky

It's going to be difficult, but not impossible.

Valentine van Kina Grannis? Hij is alleen niet echt leuk ofzo ;'D

Lol, hij is eigenlijk ook niet zo romantisch :l maar hij schoot me te binnen omdat je Valentijn zei, maar bedoel je met romntisch een rustig nummer of gewoon erg lieve tekst enzo?

Misschien een nummer van Taylor Swift anders?

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 11:52 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Valentine van Kina Grannis? Hij is alleen niet echt leuk ofzo ;'D

Lol, hij is eigenlijk ook niet zo romantisch :l maar hij schoot me te binnen omdat je Valentijn zei, maar bedoel je met romntisch een rustig nummer of gewoon erg lieve tekst enzo?

Misschien een nummer van Taylor Swift anders?

Het moet een nummer van van een band/zanger(es) die mijn hoofdpersoon erg goed vindt en 'van houdt'. Ik weet alleen niet zo goed wat dat dan precies moet zijn, dus ik kijk even wat voor bands/zangers er worden genoemd (:
    Ik denk niet dat Taylor Swift bij mijn hoofdpersoon (Lily btw) past (:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Je kon ook even googlen btw ;'d

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Je kon ook even googlen btw ;'d

Die site is handig ^^

Underneath your clothes - Shakira
    &
    Angels - Robbie Williams.

The best things in life aren't things.

Love you more van Racoon.
    Best for last van Adele.
    Marry you van Bruno Mars.
    Next 2 you van Chris Brown en Justin Bieber.
    A milion miles away van Rihanna.
    Iets van P!nk?

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:08 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

You - Evanescence

Crawl van Chris Brown.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Josh Groban; You raise me up
    Taylor swift - Love story

Wat vinden jullie?

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:33 ]

Morgaine schreef:
    Josh Groban; You raise me up
    Taylor Swift - Tim McGraw
    Taylor swift - Love story

Wat vinden jullie?

Doe maar You raise me up.

You raise me up is mooi <3

Hier staan ook nog wat nummers misschien :'D

Love story

Ik stem voro you raise me up (:

Endure schreef:
    Ik stem voro you raise me up (:

Had je er al bij gezet (: