• Ik zal een possitieve topic maken, ok? ^^

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 10:06 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Alsof lang zijn zo leuk is:S ben 12 en 1.80 m, geloof me, das ook niet leuk ;)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben 19 en 1.59, zo klein ben je dus niet. Je groeit trouwens nog. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben 16 en 1.63 ofzo dus ook niet al te groot.

    Kleine mensen zijn schattig :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben bijna 14 en 1.62 maar ik ben nu al weer bijna uit de groei dus langer word ik niet echt )':

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 22:31 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wiarda schreef:
    Alsof lang zijn zo leuk is:S ben 12 en 1.80 m, geloof me, das ook niet leuk ;)

    O.O
    ik ben bijna 14 en 1.62m


    Shoganai i ne~

    Progeny schreef:
    Niet aanvallend bedoeld of zo, maar het lijkt wel of je in ieder topic klaagt.x] Kun je dan niet alles waar je ontevreden over bent in één topic plaatsen?:'D


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik ben 13 en 1.65m. Geloof me, mijn bijnaam is dwerg op school o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jij bent toch helemaal niet klein?! Ik begrijp niet dat je je nu abnormaal klein voelt. Je bent toch normaal qua grootte en ook qua dikte. Je bent goed zoals je bent, neem dat nu toch eens aan... Iedereen zegt, wanneer je begint over hoe dik je jezelf wel niet vindt, dat je mager bent en zeker niet nog meer mag afvallen. Ook je heupen zijn mooi en ik weet zeker dat er daar veel jaloers op zijn.


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Uuuh?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Defensive schreef:
    Ik ben 13 en 1.65m. Geloof me, mijn bijnaam is dwerg op school o.O

    Hé, ik ben vijftien en 1.64, en dat is vrij normaal? o_Ô


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben 17 en 1.77
    Dus heb zelf geen last van het klein zijn.


    Here & Now

    Mavado, ik ken haar in real. Ze is m'n aller aller allerbeste vriendin en ze weet dat ik niet meer zonder haar zou kunnen. <3
    En ze zou ook moeten weten dat ze helemaal niet te dik, te dun, te groot of te klein is! ;o
    We zeggen het zooo vaak en het is ook zooo waar...
    Ik vind 1.65 (of 64) ook niet te klein ofso. Dat is toch normaal, ja? Heb jij dan zoveel grotere mensen in je klas/school zitten, Defensive?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 16:28 ]


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    @ Janaa Ik denk dat Mavado zich nogal afvroeg waarom je over d'r dikte en heupen en weet ik wat begon.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oooohh, dat is omdat ze daarover ook andere topics heeft gestart en ik zette het ff allemaal in één. ;p


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.