• Haaii kinders ^^

    Yeah ik zit hier een keer om bijna 2 uur in de nacht op Quizlet en nu valt het me op dat Quizlet écht dood is nu op dit moment! Ben ik de enige die nog wakker is ofzo >,<

    KissEz

    Okay Q is echt net een begraafplaats terwijl er nog 16 online zijn >,<

    nee hoor ik leef nog:D was alleen, ja, wat was ik eigenlijk aant doen xD Volgens mij had het met youtube te maken >< mrja, weet je al cker of je dat 2e idee gaat gebruiken?n_n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee sorry ik heb iets anders gebruikt, die Quiz staat al online ^^

    jhaa het is egt levenl0osz hier0w!!..,,ik verveel me v0luit!!,,..en daaruit genieten??..,,lukt niet egt-.-

    Oehh wat heb je dan gebruikt?><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn Slaap!!..ik slaap hier half!!(typing)

    Kijk maar naar mijn Quiz ^^
    Hij noemt;
    How To Lose A Guy In 10 Days?

    whaha, ik niet >< zit op msn ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    'k heb geen sin 0m een nieuwe serie te beginnen maken ik kan m'n 0gen amper 0pen h0uden!!

    (*sijn wij de enige 3 levenvolle maar tohg levenlose mensjesz op quizlet ie overgebleven sijn*)

    Jep wij zijn de 3 levenloze mensen die nu nog levenloos op Quizlet zitten ^^
    Maar m'n ouders zijn niet thuis dus kunnen ze dat niet controleren ^^
    Ik blijf op totdat ze thuiskomen weetje en dat kan 5 uur ofzo worden :P

    waar sijn je 0udersz dan??..mijn m0ewder sit binnen met mijn tante!!..,,

    Mijn ouders zij naar 1 of ander feestje en nu zitten ik en me 3 zussen alleen thuis ^^ Maar die 2 slapen al >,< Dus verveel ik mij dood

    me t0o..mijn m0ewder is al levenlo0s aan het slapen m'n tante is weg gegaan!!,,:(saai

    Pff, ik ben dan ook maar eens weg! Ik ga nog wat verder doelloos naar TMF staren denk ik ^^ En met m'n hondje spelen die nu ligt te slapen!

    LoveYouGuys <3

    laat me niet levenl0os agter?!!wees hartev0l this sieleg v0or mij!