• ZEIKTOPIC



    Ja. Zoals sommigen van jullie weten gaat het eigenlijk al een jaar of vier niet zo goed met mij. Met ups en een hele hoop downs sukkel ik nu nog steeds met mijn emotionele en geestelijke stabiliteit. Dit is er niet bepaald beter op geworden toen ik een aantal weken geleden te horen kreeg dat mijn opa (86) slokdarmkanker heeft, en er waarschijnlijk over een maand niet meer is (uitzaaiingen). Wéér iets wat zich bij het downs-lijstje voegt. En mijn ex-crush (remember, my hopeless romance) was gisteren jarig wat natuurlijk de zo nodige emoties en herinneringen naar boven bracht.

    En dit is gewoon een van die momenten dat het eventjes allemaal te veel wordt. Ik voel me eenzaam, niet geliefd, in de steek gelaten, onbelangrijk, nutteloos en vervangbaar. Dit is ook een klein beetje mijn eigen schuld aangezien ik een masker op heb, waardoor (veel) mensen niet zien hoe ik er werkelijk aan toe ben. Maar dat is nu eenmaal mijn manier om te overleven, want dat doe ik per slot van rekening al 4 jaar... Overleven.

    Ik zou gewoon willen dat er weer iets op mijn pad komt waardoor de zon meer gaat schijnen en ik wat positiever in het leven kan staan.
    Maar.... Winter is coming.
    Dus ik vrees voor het ergste. Depressie + Winterdepressie = HEL

    Nog iemand die eventjes niet zo lekker in zijn vel zit? Of iemand die wat lieve woordjes voor me heeft? :c

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 18:32 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Lichttherapie lamp kan tegen winterdepressie helpen!
    Maar ik zit in hetzelfde schuitje, so yeah. I'm sorry, can't help you out.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nou veel kan ik niet doen natuurlijk maareh...knuffel?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat mega rot voor je D: Ik kan je helaas niet zo goed helpen aangezien het met mij ook al een paar jaar niet goed gaat, maar heel veel sterkte met alles & hang in there! x


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik kan je niet helpen voel me helaas hetzelfde.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    winterdepressies zijn inderdaad hell... Sterkte meid


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    TheCosplayer schreef:
    Ik kan je niet helpen voel me helaas hetzelfde.


    26 - 02 - '16

    I'm here if you need me :) mijn inbox staat open , ik weet wat je doormaakt


    Who will save me ?

    There'll always be people who loves you!
    Need to talk? Click here or here


    Some people are art and do art at the same time

    TheCosplayer schreef:
    Ik kan je niet helpen, voel me helaas hetzelfde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hetzelfde. ;c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik zit thuis en ik mag nergens heen omdat ik geopeerd ben, dus ik weet zo ongeveer hoe je je voelt.

    Als je wil praten, laat dan maar gewoon een berichtje achter (:


    'Darling, just hold on'

    Wat ontzettend naar!
    Ik voel me verrassend genoeg ontzettend vrolijk; mijn ouders zijn net uit elkaar, mijn oma is depressief en ik ben het merendeel van de tijd alleen, maar ik heb er eigenlijk wel vrede mee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    awww, wat erg voor je
    veeeeeeeeeeeeeeeeel sterkte (H)(H)
    En mijn inbox staat open als je erover wilt praten
    xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3