• Een RPG is een soort rollenspel (ook wel RPG genoemd) en daar zijn er al veel van op Quizlet. Nu hebben ik en vrienden een RPG gemaakt op een grote website met alles erop en eraan. Als je fan bent van rollenspellen, meld je dan zeker aan! Voor vragen kan je altijd bij mij terecht. Xx.



    Welkom op Fly High. Maak uw riemen vast en maak u klaar om op te stijgen in dit superspannende avontuur van stewards, stewardessen, reizigers en vele anderen op weg naar bekende en onbekende bestemmingen. Meld je gauw aan en vlieg mee!

    Klik hier voor FLYHIGH!

    Registreer a.u.b niet met je Quizlet naam maar met de naam van je personage!


    Inmiddels staan HIER wat uitlegpagina's. Daar vindt je wat een RPG is, waar deze RPG over gaat etc. Ook vind je er hoe je moet registreren en wat je moet doen na het registreren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 15:54 ]


    “Love is a contradiction.”

    Nuggets schreef:
    (...)
    Oh oke jammer, maar toch leuk dat je er over nadenkt! Ik zal btw eens wat uitlegpagina's gaan maken op Flyhigh, misschien helpt dat =D


    Jaa, bedankt (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Inmiddels staan HIER wat uitlegpagina's. Daar vindt je wat een RPG is, waar deze RPG over gaat etc. Ook vind je er hoe je moet registreren en wat je moet doen na het registreren.

    Er wordt nog verder aan gewerkt, maar vooral deze pagina's zijn voor de beginners al erg handig.


    “Love is a contradiction.”