• Ik had al eerder een topic aangemaakt over mijn familie, dat mijn 'ex - tante' een ongelooflijke trut was en haar kinderen veel te hard liet werken. Maar dit is niet meer normaal. Mijn oom is vandaag door de school gebeld, omdat mijn neefje niet meer kon stoppen met huilen en niet naar huis durfde. Mijn oom is er direct heengereden, van Brabant naar Zuid - Limburg. Blijkt dat de nieuwe vriend van mijn 'ex - tante' mijn neefje bij de voeten heeft gepakt, hem ondersteboven heeft gehouden en hem daarna heeft geslagen, met de woorden 'Je bent echt compleet waardeloos en er zal nooit wat van je terecht komen'. Mijn neefje is net 12. En mijn die vriend sloeg hem omdat hij niet meteen reageerde, terwijl hij autistisch is en nu eenmaal niet zo gemakkelijk uit zijn eigen wereld kan komen, met zulke kinderen moet je gewoon geduld hebben en blijkbaar had hij dat niet. Alsnog vind ik dit geen goed excuus om iemand op zo'n manier te slaan, dit is gewoon kindermishandeling, geloof ik zo. En mijn nichtje, 11 jaar, heeft alles gezien, wat moeten die kinderen een afschuwelijke ervaring hebben gehad..

    Nu hebben we dus de kinderbescherming er bij gehaald en we willen die kinderen zo snel mogelijk daar weg hebben. We waren er al eerder mee bezig, dat we iets moesten regelen, maar nu komt er veel meer vaart achter en willen we hen dus echt bij ons hebben.

    Argh, ik ben gewoon zo boos en gefrustreerd, dat ik dit hier moest dumpen.D:

    Edit: Oké, nu ben ik zenuwachtig.. Mijn oom heeft me net gevraagd om met beide kinderen te praten. Zowel met mijn neefje als nichtje. Waarom ik? Nou, omdat ik als een van de weinigen contact kan krijgen met mijn neefje. En mijn nichtje laat ook alleen bij mij alles los, ik moet dus alles wat ik te weten kom onthouden en het melden, zodat we alles duidelijk krijgen. Pft, nu kan ik eindelijk iets doen, vind ik het doodeng, haha. Maar ik ga het wel doen, ik wil er voor ze zijn, dus luisteren is wel het minste wat ik kan doen.(:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:15 ]


    everything, in time

    GVD Wat een achterbakse vent! En die ex-tante, dat die daar niks aan doet! D:
    Ik hoop voor je dat je neefje en nichtje (toch?) gauw weer bij je oom terechtkunnen

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 17:27 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Gelukkig is er nu bewijs en kan er inderdaad wat meer vaart achter :)


    Life is hard and then we die

    Het zijn altijd de zwakkeren die aangevallen worden -.-'


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    auwtch, sommige mensen zijn zo (scheldwoord) ö

    veel succes/sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 17:28 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wow,dat is ziek.
    Goed dat jullie hen uit huis laten plaatsen,dit is niet normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Clairvoyant schreef:
    GVD Wat een achterbakse vent! En die ex-tante, dat die daar niks aan doet! D:
    Ik hoop voor je dat je neefje en nichtje (toch?) gauw weer bij je oom terechtkunnen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dat zoiets in iemands hoofd op kan komen zeg, dan moet er toch wel een aardig draadje los zitten dacht ik zo :O


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Die man moet onder de guillotine, serieus .___.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben echt blij dat het nu sneller geregeld word, maar de aanleiding is natuurlijk minder leuk :S

    Vuile teringhond. Mooi makkelijk om als volwassen vent een jongen van 12 te grijpen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, dat is erg! Gelukkig word er iets aan gedaan. Als je er over wilt praten kan je bij mij terecht hoor :)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    BEL0VED schreef:
    Die man moet onder de guillotine, serieus .___.

    Vierendelen! (6)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    BEL0VED schreef:
    Die man moet onder de guillotine, serieus .___.


    Maar dan verlaag je je tot zijn niveau.D:


    everything, in time

    C18 schreef:
    Vuile teringhond. Mooi makkelijk om als volwassen vent een jongen van 12 te grijpen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dude o-O This niet eens normaal als je een compleet gezonde zo gaat slaan o-O.
    Die spoort hem echt niet, tijdje naar de psycho of inrichting ofzo. hoop dat et gaat lukken met et bij jullie halen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you