• Hoe komt het dat sommigen super veel abo's en kudo's etc hebben en anderen met een gelijk niveau van schrijven geen een?
    Ik krijg bevoorbeeld geen enkele abo binnen. xS
    Wie weet er tips of zo?


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.

    Ik heb geen enkel idee..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb dat ook, ik heb maar 1 abo en zit ondertussen al bij hoofstuk 10 van m'n story:(

    Waarschijnlijk is die van jouw niet zo bekent of is het een soort verhaal die niet veel gelezen word.
    Of schrijf je toch slechter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarschijnlijk doordat die mensen reclame maken met topics of door de spotlight te gebruiken, denk ik?


    “Love is a contradiction.”

    Dat komt waarschijnlijk omdat zij vroeger of nu nog reclame gaan maken.
    En vragen voor een kudo en/of abo en eigenlijk is het niet eerlijk


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Omdat ze bekender zijn op Q, hun stories in de spotlights zetten, een reclame topic aan maken en ze een beter verhaal lijn hebben?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    Omdat ze bekender zijn op Q, hun stories in de spotlights zetten, een reclame topic aan maken en ze een beter verhaal lijn hebben?

    Zet er gewoon 16+ naast.
    haha, nee. Ik weet het niet. Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Ik heb er een stuk of zes ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Iwanna schreef:
    Omdat ze bekender zijn op Q, hun stories in de spotlights zetten, een reclame topic aan maken en ze een beter verhaal lijn hebben?


    Opgeven is geen optie.

    Maken meer reclame?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stubby schreef:
    Dat komt waarschijnlijk omdat zij vroeger of nu nog reclame gaan maken.
    En vragen voor een kudo en/of abo en eigenlijk is het niet eerlijk


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dat probleem heb ik ook ;) Ik denk inderdaad dat het erom gaat dat je wat bekender wordt op Quizlet, reclame blijft maken en veel reacties plaatst bij quizzen e.d.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    De allerbeste tip is gewoon afwachten. Je kunt niet verwachten dat je meteen heel veel abo's en kudo's krijgt. (:
    Maar het helpt ook om reclame te maken in de topics waarin gezocht wordt naar stories of in de spotlight.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De allerbeste tip is gewoon afwachten. Je kunt niet verwachten dat je meteen heel veel abo's en kudo's krijgt. (:
    Maar het helpt ook om reclame te maken in de topics waarin gezocht wordt naar stories of in de spotlight.
    Eigenlijk niet echt. Eenmaal je echt een goed verhaal hebt geschreven, heb je wel rap wat abo's, maar daarom niet bepaald veel. wat me wel opvalt is dat die 16+ verhalen gelijk massaal veel abo's hebben. het klinkt mss erg, maar ik denk dat je de meeste populariteit uit de top 5 haalt, want ik stond onlangs in de spotlight en maar 2 mensen hadden mn verhaal gelezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Daar heb ik ook wel last van, maar dit is dan ook nog maar mijn eerste verhaal hier. ^^

    Ik denk dat je je verhaal wat meer publiciteit moet geven, en als ie echt goed is komt het vanzelf!


    Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.