• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:30 ]

    Je hoeft toch niet persee te praten in een taxi? Maak je niet druk, je kunt bijvoorbeeld altijd uit het raam kijken of iets. En proberen zeker over te komen?


    <3

    Ik heb ook nog nooit in een taxi gezeten. Sorry


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:30 ]

    Misschien vraagt ie waar je heen gaat in je eentje, maar verder ook niets. Als je gewoon uit het raam staart of zo dan zegt die man echt niets, maak je geen zorgen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je hoeft niet per se iets te zeggen hoor, je kunt ook muziek luisteren of uit het raam kijken ofzo. Ik heb ook vaak genoeg in eem taxi gezeten, en meestal praat die chaufffeur wel of zo. Maak je geen zorgen, het komt wel goed! (:

    Koptelefoon op/oortjes in, en genieten van je muziek. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tja ik heb nog nooit in een taxi gezetten, maar ik denk dat als jij gewoon uit het raam gaat kijken die man je wel met rust laat. Komt wel goed (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HARRYHARRY schreef:
    Misschien vraagt ie waar je heen gaat in je eentje, maar verder ook niets. Als je gewoon uit het raam staart of zo dan zegt die man echt niets, maak je geen zorgen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    gewoon instappen en zeggen: wil je me daar en daar heen brengen? hier wordt je voor betaald dus hup hup *klapt arrogant in handen*
    nu serieus
    ach die chauffeur is ook maar een mens. je stapt in en zegt: kunt u me daar en daar heen brengen en op t eind betaal je x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ze is al weg, het heeft geen nut meer hoor. (cat)


    Your make-up is terrible