• Zijn er volgens mij niet meer op gemaakt om je BH te bedekken of heb ik nou helemaal gek. Ik heb dus een hemdje aan en moet dat ding de hele tijd optrekken omdat je anders een randje van mijn BH kan zien, dat is gewoon heel erg onhandig.

    Wie heeft daar nou ook altijd last van?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    JackyDaniels schreef:
    Ja ik, maar dat vind ik niet erg mhuauua (wbw)


    Dat zat ik dus ook al te denken. :'D


    Kijk maar, KIJK MAAR NAAR M'N VOORGEVEL! Je kan er lekker toch niks mee, want hij is van mij en m'n vriend! *O*

    In andere woorden; I just don't give a fuck. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Dat zat ik dus ook al te denken. :'D


    Kijk maar, KIJK MAAR NAAR M'N VOORGEVEL! Je kan er lekker toch niks mee, want hij is van mij en m'n vriend! *O*

    In andere woorden; I just don't give a fuck. (bloos)

    Ik moet toch op de 1 of andere manier jongens versieren, dus dan maar zo *O*


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Ik moet toch op de 1 of andere manier jongens versieren, dus dan maar zo *O*



    Hahahaha. I love you! :'D
    Nee, daar doe ik het niet eens voor. Ik hou er gewoon van open truitjes te hebben én om een beetje te showen wat ik heb. Heb het niet voor niets. Als de jongens geluk hebben mogen ze dan een beetje flirten. Als ik gemeen ben niet. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I know right!
    Of ze zijn altijd veel te kort. Ging ik eens een kleedje kopen, maar ik heb ze niet gepast want dat ging niet, bleek dat die superkort was en ook nog eens superdoorschijnend... Hoe draag je zoiets? :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Vengenz schreef:
    (...)

    Dat zat ik dus ook al te denken. :'D


    Kijk maar, KIJK MAAR NAAR M'N VOORGEVEL! Je kan er lekker toch niks mee, want hij is van mij en m'n vriend! *O*

    In andere woorden; I just don't give a fuck. (bloos)
    Danku, precies wat ik denk, haha ='D
    De jongens op mijn school vinden me toch drie keer niks, en de mensen op straat meestal ook niet, dus ja, no problemo :D


    Life is hard and then we die

    Nah, nooit last van eigenlijk haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vengenz schreef:
    (...)


    Hahahaha. I love you! :'D
    Nee, daar doe ik het niet eens voor. Ik hou er gewoon van open truitjes te hebben én om een beetje te showen wat ik heb. Heb het niet voor niets. Als de jongens geluk hebben mogen ze dan een beetje flirten. Als ik gemeen ben niet. *O*

    Preciesssssssssss *O*


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Danku, precies wat ik denk, haha ='D
    De jongens op mijn school vinden me toch drie keer niks, en de mensen op straat meestal ook niet, dus ja, no problemo :D


    Al vinden ze me de hemel zelf. Als ik niet wil dat het gebeurd, hebben ze er niet veel aan. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik. Heb ik maat 42, blijkt 38 nog te groot te zijn >< Ja fuck it, dan weet ik het ook niet meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb altijd hempjes van de WE en die zitten gelukkig op normale hoogte n.n


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.