• Ja, mijn moeder lijkt me constant te controleren en dan nog wel op een achterbakse manier.
    Ze controleert wat ik doe op mijn pc. Dat zie ik als ik mijn favorieten open, want die staat normaal altijd op het eerste tabbald 'favorieten' maar daarnet stond die op 'geschiedenis' terwijl ik weet dat ik dat nooit zo laat staan.
    En ze vraagt ook iedere keer als ik nog maar een lachje of een opmerking maak als ik op de pc zit 'Met wie chat je?' maar echt constant!
    Om gek van te worden!
    Ik voel me niet meer veilig. Serieus, ik voel me zoals de Oost-Duitsers in het DDR-regime. (oké, dat is overdreven, maar ik voel me echt bespioneerd...)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ghehe, welkom bij de Stasi =='

    Vraag of ze op wil houden. Wij hebben hier namelijk een grondwet :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zou gek worden, vertel haar dat je je privacy graag wilt behouden (: x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Volgens mij heb je het toch over mijn vader? Ô.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Je kan natuurlijk ook een wachtwoord op je pc zetten.
    Of je webgeschiedenis automatisch laten verwijderen al weet ik niet hoe dat moet, maar dat heeft me'n vader ook op ze'n pc, dus het kán wel xd
    &&&. Met dr praten, miss heeft ze niet door dat je het niet echt leuk vindt.
    xx


    ONLY SEVEN LEFT <3

    CandyLove schreef:
    Je kan natuurlijk ook een wachtwoord op je pc zetten.
    Of je webgeschiedenis automatisch laten verwijderen al weet ik niet hoe dat moet, maar dat heeft me'n vader ook op ze'n pc, dus het kán wel xd
    &&&. Met dr praten, miss heeft ze niet door dat je het niet echt leuk vindt.
    xx


    Een wachtwoord mag niet, ik heb geen eigen pc.
    En als ik dan een wachtwoord ga instellen, gaat ze zeker denken dat ik vanalles doe dat niet mag...
    Maar die geschiedenis verwijderen zal ik nu iedere keer doen, ik vertrouw het niet meer. Normaal deed ik dat maar af en toe voor mezelf om orde te houden, maar nu...
    Bedankt. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zaitsev schreef:
    Ghehe, welkom bij de Stasi =='

    Vraag of ze op wil houden. Wij hebben hier namelijk een grondwet :']


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien bedoeld je moeder het helemaal niet gemeen en wilt ze je gewoon beschermen door te controleren wat je doet.Je zou met haar moeten praten om daar achter te komen.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Wauw. das wel erg kut om je moeder niet te vertrouwen. Miss als je praat dat het dan een paar dingen ophelderd? Want ik denk dat jij zo niet verder wil.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Oh, naja, dat is wel irritant maar opzicht valt daar nog wel over te praten toch?


    Life is hard and then we die

    Vraag dan waarom ze het doet. Als ze zegt dat ze van niets weet dan zeg je gewoon dat ze haar normaal moet gedragen.

    Moeders zijn gewoon overbezorgd, maar misschien kun je haar vragen om je niet steeds te controleren?


    Happiness hit her like a train on a track

    als ik lach zegt me moeder ook altijd met wie ben je aan het praten -.-
    Zo irritant -.-


    I solemny swear i am up to no good

    Bleighh, da's inderdaad wel kut ;o ik zou dr gewoon vragen of ze me wat meer ruimte wilt geven, en dat je niks stoms zal doen, en als dat toch zou gebeuren dat je haar alles meteen vertelt ofzo?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Als ik heel hard ben aan het lachen vraagt mijn moeder of vader ook wel eens; 'Wat is er zo grappig?' maar voor de rest letten ze er niet echt op.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn pa heeft mij favorieten verwijderd, nu moet ik al die sites terug gaan zoeken, ik heb serieus geen idee hoe ik dat moet doen --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.