• 8 jaar geleden dat was de laatste keer wanneer ik hem zag. Dat was het jaar dat mijn leven totaal veranderde. Nu zie ik hem voor de eerste keer in 8 jaar terug . Carlisle Cullen dat is zijn naam. Hij redde 8 jaar geleden mijn leven en sinds dien ben ik hem eeuwig dankbaar. Maar nu moet ik hem verraden , beliegen en misbruiken. Als ik dat niet doe ,volgen er ernstige gevolgen zeggen ze. Wie zijn ze ? Ze noemen zich zelf de Volturi en willen de Cullens uitroeien....


    Rollen ;
    1 Beste Vriendin Aubrey
    2 Beste vrienden Aubrey BeBrave
    Inprent Paul Mayci
    Inprent Seth SofieShan
    Inprent Embry BeBrave
    New born vampieren SofieShan
    Vampieren Hedyx tessaahx PrincesSnape
    Verzin zelf wat.pellucid


    Info ;
    Rol ;
    Volledige naam ;
    Bijnaam ;
    Leeftijd ;
    Uiterlijk ;
    Karakter ;
    Hobby's ;
    Relatie ;
    Gave ; (alleen voor de vampieren)
    Soort vampier ; (vega/gewoon)
    Vijand ;
    Extra ;

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 20:05 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Info ;
    Rol ; Vampier bij de Volturi. Mag dat ook?
    Volledige naam ; Lily Cartle
    Bijnaam ; Lelie
    Leeftijd ; 21 jaar
    Uiterlijk ; Lily heeft halflange bruine haren. Haar bruine ogen staan scheef tegenover elkaar, wat veel mensen/vampiers afschrikt. Bovendien is ze vrij klein.


    Karakter ; Ze is klein, maar venijnig. Dat is ook de reden waarom ze ook wel kitten word genoemd. Verder is ze goed in mannen verleiden. Niet alleen door haar uiterlijk, maar ook door haar flirterig gedrag, wat Jane niet kan waarderen, omdat zij alle aandacht wil hebben. Lily is op een of andere manier immuun voor de gave van Jane. Desondanks zijn Jane en Lily geen vijanden van elkaar.
    Hobby's ; Jagen.
    Relatie ; Demetri van de Volturi
    Gave ; (alleen voor de vampieren): Jongens manipuleren.
    Soort vampier ; (vega/gewoon): Gewoon.
    Vijand ; De Cullens ^^ Weervolven.
    Extra ; Ze is ontzettend snel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ILOVERYAN schreef:
    is er nog plek??x'd


    Ja hoor :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Is die van mij goed btw?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ZELFVERZONNEN ROL
    Rol; Eerst zogenaamd een vriendin van de Cullens, maar achteraf blijkt dat ze de vriendin is van Caius, de blonde vampier van de Volturi.
    Volledige naam: Amelia Knightley
    Bijnaam; Am
    Leeftijd; 30 jaar
    Uiterlijk;


    Amelia heeft door haar gave altijd een blanke huid en geen bleke. Ze heeft grijze ogen, en als ze honger heeft worden deze rood. Ze draagt vaak ouderwetse jurken met grote sieraden, het liefst kettingen. Ze verzorgd haar uiterlijk goed want dat is erg belangrijk voor haar. Ze heeft een slank tot zelfs mager postuur en donkerblond stijl haar.
    Karakter; Amelia is een vurige meid die van passie en gevaar houd. Ze snauwt bijna iedereen uit, maar dat is pure gewoonte voor haar. Ze laat niet snel iemand toe in haar vriendenkring. En hoewel ze ervan geniet als iemand pijn lijd, zou ze dat zelf nooit kunnen doen bij andere. Amelia is een rustig meisje en kan af en toe zo stil zijn, dat ze niet eens opvalt of dat mensen zouden weten dat ze er is. Amelia houd er van om verwarring te schoppen en komt vaak mysterieus over tot andere.
    Hobby's; Muiziek luisteren, het bos in gaan
    Relatie; Met vampier Caius van de Volturi
    Gave; Amelia kan haar huidskleur en die van andere veranderen. Daardoor verwachten mensen nooit dat ze een vampier is. En in bossen kan ze zichzelf onzichtbaar maken wat makkelijk is bij het vangen van een prooi.
    Soort vampier; Vega, in tegenstelling tot haar vriend.
    Vijand; Amelia is van nature iemand die niet snel iemand haat, maar ze kan de Cullens niet uitstaan. Daarnaast word ze behoorlijk door de Volturi beinvloed met wie ze wel en niet mag. Ze probeert de Cullens ongemerkt pijn te doen, terwijl ze zich voor doet als een vriendin van ze.
    Extra; Ze is van Engelse afkomst en haar muzieksmaak is klassiek. Ze haat weervolven en negeert ze daarom meestal ook volkomen.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."