• Lieve Sandra,

    Hartelijke Gefeliciteerd!
    Je ben een leuke en lieve meid waar ik graag mee praat op Quizet. Je bent een lieve vriendin!
    Je Story Vlinder vind ik echt top altijd blij als ik weer een hoofdstukje kan lezen
    Ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt vandaag.

    Dikke Kus voor de jarige Jet !

    Uiltjes (Shirley)





    Lieve Sandra,
    We zijn al 5 jaar bevriend, en toch voelt het al veel langer dat ik je ken. Je bent een leuke lieve sympathieke meid, dat altijd wel voor een lolletje in is. Af en toe lastig te bereiken is, maar wanneer je dan wel bereikbaar ben. Ben je vrolijk/knorrig/mopperend/stuiterbal en meer. Dat altijd wel wat te kletsen/kwebbelen heeft.
    Je verhalen zijn spannend/grappig/verdrietig/vrolijk en soms ook onberekend. Altijd spannend en nooit verveeld. Haha. Nu ben je inmiddels al weer 31 herfstgeteien jong. En zoals ik het dan zeg "1 jaar oud met 30 jaar ervaring!!!!
    Zo van deze oude fiets mag ik nog heel wat leren.." XD XD XD XD.. Mwhahahahahahahahahahahahhaahhaahha..
    Het aftellen heeft met veel kunnen gewerkt. Je eerste reactie zeker. "Moppie, ik sta op punt naar mijn werk te vertrekken. Zal ik je vanavond terug bellen?" En dan komt mijn droge commentaar "Tuurlijk, Maar ik wilde alleen zeggen nog 2 dagen eh". Als wedervraag kreeg ik gelijk terug "Ga je morgen ook bellen? Want dan is het nog een dag en nacht minder." Daarna uiteraard opgehangen. En even later dan nog is het leuke app berichtje... XD XD XD XD XD XD...
    HAPPY BIRTHDAY....
    MAAK ER EEN LEUKE, GEZELLIGE DAG VAN.
    DAT JE DIE DAG VEEL TAART WEG SNOEPT..
    HAPJE VOOR MIJ. HAPJE VOOR MIJ. O NEE HAPJE VOOR MONIQUE. HAPJE VOOR MIJ. HAPJE VOOR.....
    ZOVEEL HAPJES TE GAAN...

    Dag twee dat ik je bel spreek ik je aan nog een nachtje en ZOVEEL uur ben je jarig. Krijg als antwoord veel gelach. En tweede keer als belletje krijg ik te horen wat je al gekregen heb. Tenslotte heb ik zelf ook iets op de bus gedaan het zal waarschijnlijk wat later binnen komen. Met veel gelach opgehangen en een aantal uur later zie ik gemiste oproep Sandra staan. Hmmm vraag me af wat er was. Bel je even later terug om te vragen wat er was. Telt mevrouw ook zelf af. Vertelt er ook zoetjes bij dat ze me pas de volgende morgen wilt horen zingen... hahaha hahaha.
    Nou ik weet nu wel zeker dat ik mijn belofte heb waar gemaakt over een lap tekst op de dag. Dat je voorlopig nog niet klaar was te lezen. Maar ook hoop ik dat je door de vele lieve berichtjes, kaartjes, belletjes, En meer....
    Al nog een keer HAPPY BIRTHDAY TO YOU. HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY BIRTHDAY TOOOOOO YOU....


    LOTS OF LOVE
    Shirly






    Lieve Sandra
    Je bent zo'n geweldige meid! Hopelijk beleef je een fantastische dag op je verjaardag :')
    Je verdient echt een mooie dag, en hopelijk maakt dit topic je toch al een beetje aan het lachen en is je dagje al een tikje beter!
    Veel liefs!
    FollowYourDream aka Lindsey <3





    Lieve Sandra
    Happy birthday!!!
    Ik vind het altijd heel leuk dat je zo enthousiast bent ondanks alles wat je meegemaakt hebt.
    Ik wens je voor je verjaardag veel geluk en liefde toe, dat je dromen mogen uitkomen!
    Liefs
    Jasmien




    SANDRAAAAAA Lieve Sandra, van heel erg harte gefeliciteerd met je verjaardag, lieve schat!
    Ook al praten we niet altijd even vaak, toch is het contact met jou altijd heel fijn.
    Je bent een geweldige vriendin en ik hoop dat je vandaag bergen taart en cadeaus hebt gehad, want je verdient het gewoon(H)
    Liefs, Ilse




    And last but not least: ikkee
    Allereerst: gefeliciteerd met je verjaardag lieverd.
    Misschien voelde je hem al aan komen maar ik heb weer iets achter je rug om zitten regelen.
    Wat mensen lastig gevallen en gevraagd of ze een leuk berichtje voor je wilden schrijven.
    En ik moet zeggen: dat is weer eens goed gelukt! Al kom ik vaak erg last minute met zulke ideeën.
    Weer een jaartje verder en wat ben je vooruit gegaan. Je hebt je leven goed op de rit en ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met jou
    Lieve schat, geniet van dit leuke topic en ga er een leuke gezellige dag van maken. In gedachten vier ik het feestje mee en ik ga sowieso op je proosten vandaag!
    Fijne dag gewenst!
    (K)van Monique[\pink]






    "It means no worries, for the rest of your days"

    dank jullie wel, ik bloos hiervan ^^
    (ook pink ik tranen weg van blijdschap)
    voor jullie allemaal een kus (K) !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Happy birthday!!!


    Nobody Say It was easy

    Gefeliciteerd!!


    It's never gonna happen, Guys.