• Wij hebben een lerares bij ons op school e ndie weet echt alles van Harry Potter zij heeft boek 1 t/m 3 2x gelezen 4 en 5 4x en 6 en 7 meer dan 4x :'D
    We hadden haar vandaag als opvang docent en heel dek las ging haar uithoren over HP en ze wist gewoon alles echt alles xd
    Natuurlijk heeft bijna niemand bij ons in de klas de boeken gelezen, maar alleen de films gezien xd.
    Zij zelf heeft de films volgens mij nog niet gezien, maar dat heb ik niet gevraagd. Iniedergeval heb ik dus op school een hele coole HP docent :'D


    Hebben jullie ook zo'n docent op school die alles van Harry Potter af weet? :']


    =

    Nee, volgens mij niet. Hoewel er wel minstens één docente is die de boeken heeft gelezen, maar zij is dan ook de Nederlands lerares, en ze heeft zo ongeveer alles gelezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RosaCullen schreef:
    Uhn, een Latijnse lerares die al die spreuken vertalen als hobby heeft x)

    Maar bij ons in de klas is iedereen tegen Harry Potter en tegen Twilight. Twilight vinden alleen paar meisjes leuk en ik ben de enige die Harry Potter leuk vind, ik had het eens over de Deathly Hallows en zo weet ik dus dat niemand in mijn klas HP leuk vind O_O
    En mijn Nederlandse lerares kan zich geen Nederlandse lerares noemen, ze zei dat de hpboeken slecht geschreven zijn. wtf?


    Die boeken komen uit Engeland en zijn vertaald, dus ze meot niet zeiken.
    En nee, mijn leraren zijn nog niet zo cool.


    Food.

    In mijn klas vind niemand Harry Potter nog leuk, dat vinden ze nu 'kinderachtig' (de sukkels), dus ik ga niet echt aan elke leerkracht vragen of ze HP-kenners zijn. x) Maar stiekem zie ik geen van hen daar toe in staat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuilla schreef:
    Geen idee, HP interesseert me eigenlijk ook niet, sorry D:


    Only those who listen can hear

    Square schreef:
    Nee, volgens mij niet. Hoewel er wel minstens één docente is die de boeken heeft gelezen, maar zij is dan ook de Nederlands lerares, en ze heeft zo ongeveer alles gelezen. (:


    Hahah oké onze wiskunde leraar heeft wel alle films gezien maar nog niet de boeken gelezen xd


    =

    Wij hebben een leraar die alles weet over mensen martelen en over hoe hij mensen moet vermoorden om vervolgens zo min mogelijk belasting te betalen..0.o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Uhuh, ze haalt altijd alles door elkaar, noemt een jongen die Casper heet 'Caspieeeee' en kraakt elke les HP af. Ze kan zelf amper een nederlandse zin maken *oke, nu overdrijf ik.*


    Dat hoofd van haar is zeker gemodificeerd door Perkie of zo o.O
    Want dat is echt niet normaal xd


    =

    Abilities schreef:
    Wij hebben een leraar die alles weet over mensen martelen en over hoe hij mensen moet vermoorden om vervolgens zo min mogelijk belasting te betalen..0.o


    Waatee hell? :S
    Nu weet in iedergeval wie het is als er een sterfgeval plaats vind bij je in de buurt en ze de dader niet kunnen vinden o___O


    =

    Tuilla schreef:
    Geen idee, HP interesseert me eigenlijk ook niet, sorry D:


    <3

    Tuala schreef:
    In mijn klas vind niemand Harry Potter nog leuk, dat vinden ze nu 'kinderachtig' (de sukkels), dus ik ga niet echt aan elke leerkracht vragen of ze HP-kenners zijn. x) Maar stiekem zie ik geen van hen daar toe in staat.

    Idd, hier ook.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Uhm. Ik weet niet of er echt een docent is die er alles van weet, maar in het Engels lokaal hangt wel een kalender van HP (:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    een vriendin van mij weet ook zowat alles van hp (we zijn allebij fan's) maar zij kent zelf veel sreuken:|


    Shoganai i ne~

    Mijn natuurkunde docent, alleen heb ik écht haat aan hem ...


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    Bij een aantal extra Engelse opgaven, staat vaak wel een zin over Harry Potter. En mijn Engels docent maakt ze zelf, dus waarschijnlijk heeft ze ook de boeken gelezen.

    Naast mijn oom en tante ken ik verder niemand die echt "fan" is, dus ik zal bij hp2 ook in mijn eentje naar de bios moeten... )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...