• k, ik wil dus eens story schrijven, maar niet alleen, samen met iemand.
    Bijvoorbeeld over One Direction or whatever.
    ik had dit als een soort van idee..

    Q is good for you.
    De zanger/zangeres/acteur/actrice (....), komt perongelijk op Quizlet.nl via Google. Zij/hij maakt een account aan en is vanaf dat moment meteen verslaafd. Uiteindelijk word hij/zij actief op het forum, maakt hij/zij quizzen en leest hij/zij verhalen, maar niemand weet wie hij/zij echt is. Zij/hij leest verschillende verhalen en raakt uiteindelijk bevriend met een paar van de schrijvers. Wie een groot avontuur staan te wachten..


    hoop dat iemand de verhaal-lijn een beetje leuk vind en samen zou willen schrijven. ;-)


    Smiling but close to tears.

    En dan mensen uit Quizlet erbij betrekken? Of wat?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Leuke verhaallijn, maar let op je vervoegingen. [wordt hij/zij]


    Has no one told you she's not breathing?

    Pariah schreef:
    En dan mensen uit Quizlet erbij betrekken? Of wat?


    ja zou kunnen, dan met een rollenverdeling, zou me opzich best leuk lijken.


    Smiling but close to tears.

    Anitaaa schreef:
    Leuke verhaallijn, maar let op je vervoegingen. [wordt hij/zij]


    oh, ik vond dat verhaal bij m'n oude stories, had 't gewoon gekopieërd en geplakt, mja thanks. <3


    Smiling but close to tears.

    Q is good for you is van Q-music!

    ik vind het wel een leuk stukje, maar kan je daar een hele story over maken?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Dan zal je waarschijnlijk een nederlandse/Belgische artiest moeten nemen. De kans dat je via google op Q uitkomt in Amerika/Engeland/een ander land buiten België en Nederland is verschrikkelijk klein. Ook moet je ook al eens op die site zijn geweest als die echt wilt opduiken, ook al woon je in België/Nederland.


    Ex astris, sciencia

    doohickey schreef:
    Q is good for you is van Q-music!

    ik vind het wel een leuk stukje, maar kan je daar een hele story over maken?


    ja, want bij dat 'avontuur' kan je natuurlijk allemaal dingen verzinnen toch?


    Smiling but close to tears.

    Als je het gaat doen, schrijf niet met teveel mensen want dan mislukt het geheid :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Als je het gaat doen, schrijf niet met teveel mensen want dan mislukt het geheid :"D


    ja i know, ik heb een keer met iets van 6 mensen geschreven bij 1 story, 't mislukte echt hard haha.


    Smiling but close to tears.