• Oke, ik zag er al een van Justin Bieber, dus ik dacht waarom ook niet zijn friends?Ryan Butler en Chaz Somers.Drop hier maar je favoriete, leukste, schattigste, mooiste,... foto van Ryen en Chaz!

    PS.Verplaats de topic gerust,ik denk dat ik het toch al fout heb.
    PPS: Als iemand vraagt het niet te stelen, wees lief en doe dat dan ook niet. (:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 15:25 ]


    I´m nothing special.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 15:28 ]

    ow en deze is awsome :

    ik ken hun niet:P
    dus heb er geen,maar suc6,ik weet deze reactie is onzinnig maar dat doe ik voor jou zodat jouw topic hoger komt te staan:D(A)


    Where words fail, music speaks


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming



    niet stelen(cat)


    I´m nothing special.

    Waarom zijn de vrienden van Justin Bieber, die helemaal niks doen, ineens ook beroemd? Ik snap dat dus echt niet, hè.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Waarom zijn de vrienden van Justin Bieber, die helemaal niks doen, ineens ook beroemd? Ik snap dat dus echt niet, hè.


    Omdat ze hot zijn,Nee maar de vrienden van Justin hebben hem echt gesteunt en dat respecteren de Beliebers^^

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 12:25 ]


    I´m nothing special.

    Movely schreef:
    (...)

    Omdat ze hot zijn,Nee maar de vrienden van Justin hebben hem echt gesteunt en dat respecteren de Beliebers^^

    Hmm oké.. maar dan ga ik dus bij mezelf denken hè.. ik ben geen fan van de matties van Dirk Kuyt maar van Dirk Kuyt, omdat hij degene is die ik respecteer. (cat)


    ars moriendi

    DAt is altijd zo vrienden van een ster zijn ook ''hot''


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    DAt is altijd zo vrienden van een ster zijn ook ''hot''


    Nee hoor,ik vind Edward Cullen toch ook niet hot?Maar Jacob wel?


    I´m nothing special.

    ILOVECHIARA schreef:



    OMG EN HARTJE OP ZN BORST!


    :9~

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 16:25 ]


    Kill them with kindness.

    Movely schreef:



    niet stelen(cat)
    Die kan je zo pakken van zijn twitterpage maar oke.

    Kuyt schreef:
    Waarom zijn de vrienden van Justin Bieber, die helemaal niks doen, ineens ook beroemd? Ik snap dat dus echt niet, hè.

    Inderdaad. -___-


    -


    OUUUDD

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 16:35 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for