• Oke, ik zag er al een van Justin Bieber, dus ik dacht waarom ook niet zijn friends?Ryan Butler en Chaz Somers.Drop hier maar je favoriete, leukste, schattigste, mooiste,... foto van Ryen en Chaz!

    PS.Verplaats de topic gerust,ik denk dat ik het toch al fout heb.
    PPS: Als iemand vraagt het niet te stelen, wees lief en doe dat dan ook niet. (:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 15:25 ]


    I´m nothing special.

    Kuyt schreef:
    Waarom zijn de vrienden van Justin Bieber, die helemaal niks doen, ineens ook beroemd? Ik snap dat dus echt niet, hè.


    Ryan rapt geloof ik, en hij is film editor. En hij maakt wel goede filmpjes vind ik.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik ken die gasten niet, wat doen ze zodat ze bekend zijn. Enkel vrienden van JB zijn? (joehoe)


    -

    Badhairday schreef:


    :9~


    Ik vind dit echt zo'n Harry Potter plaatje heel donker en donker licht erbij enso, (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Chaz is gewoon te grappig voor woorden. Ryan is gewoon te droog voor woorden. Daarom vinden wij ze geweldig.


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Kuyt schreef:
    Waarom zijn de vrienden van Justin Bieber, die helemaal niks doen, ineens ook beroemd? Ik snap dat dus echt niet, hè.


    Hallelujah, je haalt de woorden zo uit mijn mond.
    Zelfs een wc-papiertje waarmee hij zijn billen heeft afgeveegd, zouden ze respecteren. :8

    Want tja, die heeft hem immers gesteund nadat ie gepoept had.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 6:13 ]


    Here & Now

    Rio schreef:
    (...)

    Hallelujah, je haalt de woorden zo uit mijn mond.
    Zelfs een wc-papiertje waarmee hij zijn billen heeft afgeveegd, zouden ze respecteren. :8

    Want tja, die heeft hem immers gesteund nadat ie gepoept had.


    Droog :')
    Maar ik snap em wel hahah. Ze zijn wel sexy toch!


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Kuyt schreef:
    Waarom zijn de vrienden van Justin Bieber, die helemaal niks doen, ineens ook beroemd? Ik snap dat dus echt niet, hè.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hier zijn ze alle 4


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Kuyt schreef:
    Waarom zijn de vrienden van Justin Bieber, die helemaal niks doen, ineens ook beroemd? Ik snap dat dus echt niet, hè.


    Précies!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Christian Beadles.


    Ryan Butler.


    Chaz Somers.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fascinate schreef:
    (...)

    Droog :')
    Maar ik snap em wel hahah. Ze zijn wel sexy toch!

    Nee.


    ars moriendi

    @Iedereen die zich af vraagt waarom ze beroemd zijn;
    Zijn ze niet, ze zijn bekend. Da's dus iets anders. Ze verdienen geen geld of iets, ze staan gewoon bekend als vrienden van Justin Bieber die ja, nogal in de spotlight staan. Waarom? Ze zijn heel close en Justin praat vaak over ze. Dus please, stop met zeggen dat het stom is, want dat is het niet. Als jou beste vriendin opeens beroemd word is het denk ik redelijk logisch dat ze ooit wel eens jou vermeld of je samen op foto's staat. Dus doe niet moeilijk, dit is een topic voor beliebers. Ben je er geen? Plaats dan toch niets? Het staan bij 'Justin Bieber'.

    Cavanaugh schreef:
    @Iedereen die zich af vraagt waarom ze beroemd zijn;
    Zijn ze niet, ze zijn bekend. Da's dus iets anders. Ze verdienen geen geld of iets, ze staan gewoon bekend als vrienden van Justin Bieber die ja, nogal in de spotlight staan. Waarom? Ze zijn heel close en Justin praat vaak over ze. Dus please, stop met zeggen dat het stom is, want dat is het niet. Als jou beste vriendin opeens beroemd word is het denk ik redelijk logisch dat ze ooit wel eens jou vermeld of je samen op foto's staat. Dus doe niet moeilijk, dit is een topic voor beliebers. Ben je er geen? Plaats dan toch niets? Het staan bij 'Justin Bieber'.


    Ze neemt me de woorden uit me mond,Mensen die is een photo topic geen haat- topic,ja?En inderdaad Doe niet zo moeilijk,


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Dude, Chaz & Ryan zijn gewoon the shizzle! ik meen het. Ik lig in een deuk om hun tweets&filmpjes op youtube


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    KimdeKimKim schreef:
    Dude, Chaz & Ryan zijn gewoon the shizzle! ik meen het. Ik lig in een deuk om hun tweets&filmpjes op youtube


    I´m nothing special.