• Hi, ik heb een tekening gemaakt.
    Het gaat zo'n beetje over het liedje Taling To The Moon, - Justin Bieber. Een jongen zit dan tegen de maan te praten. Alleen hij is nog niet af. Maar ik laat jullie de maan en de kop van de jongen wel zien. Misschien wat onduidelijk.





    Wat vindjen jullie er van?

    MOoooiiii


    I will be.

    Beetje grof allemaal, ik vind het fijnere, gedetailleerde werk vaak wat mooier (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Beetje grof allemaal, ik vind het fijnere, gedetailleerde werk vaak wat mooier (:


    ik ook (:
    Maarjaa, het is nog niet af eh. ^^
    Ben wel benieuwd. ^^
    Maar ik ken het liedje niet.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Pak tissues en vegen maar, veeeeel vegen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    uh yeah
    it needs some work.
    maak de overgang van het lichtere gedeelte naar het donkere gedeelte bij de maan wat beter. want nu is het... boop ineens donker. moet wat fijner.
    en ja, meh, die jongen vind ik niet zo goed gelukt ;x
    derp sorry :c <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    uh yeah
    it needs some work.
    maak de overgang van het lichtere gedeelte naar het donkere gedeelte bij de maan wat beter. want nu is het... boop ineens donker. moet wat fijner.
    en ja, meh, die jongen vind ik niet zo goed gelukt ;x
    derp sorry :c <3


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right