• daar ben ik dus achter gekomen :'DD

    toen ik klein was werd ik al voor allerlei dingen als een goochelshow en zo op podia gehaald.
    twee jaar geleden was ik in Frankrijk in een stadje en toen werd ik een stukkie meegenomen door een mimespeler XD
    in Disney kwam er zo'n grote neger naar me toe met zijn armen gespreid dus ik dacht 'nou, okee, knuffel kan wel' gaat 'ie daar staan met zijn ogen dicht en gigantische lippen getuit, wachtend op een kus :'DD
    laatst op de Dam was er zo'n verklede man en die wou ook al een knuffel en toen probeerde die met me te praten en wou hij heel graag dat we samen op de foto gingen, maar ik had geen camera xd

    en volgens mij heb ik nog wel van die vage dingen meegemaakt D:
    ben ik de enige? XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je trekt mij aan, dat zegt genoeg. (cat)

    Haha, lijkt me wel grappig.
    Maar nee, niet dat ik me kan herrinneren.

    Mafkezen trekken mafkezen aan. x')

    Maar nee, ik heb dat niet, denk ik.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik ook, maar dan in de zin van jongens die wat met me willen -.-
    Het begint echt ergerlijk te worden. Kennelijk passen mijn waarden niet bij mijn gedrag. How nice.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, dat is eigenlijk nog best leuk! c: Ik trek helemaal niemand aan, ook iets om trots op te zijn. (krul)


    wth.

    Lijkt me lache, maar nooit meegemaakt, alleen dat clowns naar me toe willen.. maar dat wil ik niet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, buiten dat ik áltijd val.. Nee, niet echt. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Soort trekt soort aan


    Haha, nee nog nooit meegemaakt. Gelukkig


    "Ignite, my love. Ignite."