• Ons huis zit nu dus vol vliegen omdat we de deur open hadden laten staan. En wij hebben dus zo'n elektrische vliegenmepper en ik ging er een vermoorden. En toen lag die op dat ding en toen bewogen zijn vleugels en hij wilde weg vliegen. AAAAAAH dat ding leefte nog. Dus snel op dat knopje drukken en toen was hij levend verbrand.
    Sorry lief vliegje (A)

    Wie heeft ook ooit zoiets meegemaakt?

    PS: voor wie niet weet wat een elektrische vliegenmepper is:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb geen elektriche vliegen mepper maar een gewonen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn pepe is er eens per ongeluk geëlektrocuteerd mee geweest. Maar het was niet erg. :p
    Dat stinkt altijd zo als je blijft drukken... Ben altijd sadistisch met zo'n insectengedoe. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mavado schreef:
    Ik heb geen elektriche vliegen mepper maar een gewonen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Moet je je hand op leggen en dan aan zetten. Wbw -joke


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe het nog steeds traditioneel met een Donald Duck of krant. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Lol wij hebben er ook zo een.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind vliegen lief.
    Ik heb wel een keer een mug zien verdrinken toen ik onder de douche stond, terwijl ik hem waarschijnlijk nog had kunnen redden. (x


    Felix

    net was ik een wesp aan het vangen maar toen hij erop lag ging hij niet dood D:
    dus ik heel hard die wesp tegen de raam aan drukken.
    hij ging niet door en ik bleef daar een uur staan en toen was die eindelijk dood.
    Ja hallo, ik durfde echt niet los te laten haha ik weet al hoe het dan ging. *PRIK*


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    CrazyChicken schreef:
    Ik vind vliegen lief.
    Ik heb wel een keer een mug zien verdrinken toen ik onder de douche stond, terwijl ik hem waarschijnlijk nog had kunnen redden. (x

    bij ons in de douche zitten in sommige periodes lieveheersbeestjes O_o
    die red ik dan ook(A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb er ook een, je zag de vonken van het beestje afspatten, en je rook gewoon dat hij verbrandt was! Ik voelde me zo schuldig, en sinds dien raak ik dat ding niet meer aan D:

    Ik vind die dingen vet awesome haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mijn broer had voor moederdag een electriche vliegenmepper gegevenzelfde op de foto alleen dan in licht blauwen vervolgens doet dat pokke ding ut nie :S

    tis echt suppergrappig om daar wespen mee te dodenipv. een vorrk


    Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you

    Wij hebben nog niet eens een vliegenmepper -.-'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lemonworld schreef:
    Ik vind die dingen vet awesome haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.