• Hey!


    Ik vroeg me af of jullie misschien geïnteresseerd zijn in mijn verhalen, eentje daarvan schrijf ik samen met Zwaluws (die is al begonnen), deze activeren we 1x per week (op vrijdag). Mijn andere verhaal start binnenkort, alleen daar kan ik nog niks zeggen over hoe vaak ik update, de story die ik samen schrijf gaat namelijk voor. Mocht je geïnteresseerd zijn: Zie de links een stukje naar beneden!

    Ook ben ik zelf nog opzoek naar nieuwe stories!
    Wat ik absoluut niet wil:
    - fanfictions (dus eigenlijk gewoon met onbekende personen)
    - Verhalen met geen goede verhaallijn
    - Verhalen die alleen maar romantiek hebben (dus waar alles alleen maar happy is)

    Het liefst heb ik een story waarbij er nog niet meer dan 50 hoofdstukken zijn, maar als dat zo is is het niet zo'n ramp hoor ;)
    Verder vind ik het allemaal wel prima!

    Dus zet het hier onder maar neer :) (graag met een linkje naar het verhaal)





    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart, tijdelijk even geen updates
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden), nu al 20 hoofdstukken
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - hoofdstukken van 500-1000 woorden
    - pas 5 hoofdstukken, maar aan deze story schrijf ik nu veel
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 16:15 ]


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    mmm ik ga zo is een kijkje nemen


    Can't control my second personality



    Dearest Angel, sweet Light Bringer...
    you've been treated so poorly.
    Everyone knows your story, Lucifer...
    everyone knows about your fall from serenity.
    But, is it the true tale of your descent and how you became fallen?
    You are the angel heaven forgot, that heaven has forsaken.
    Somehow, Lucifer, you don't seem so evil or bad.
    Your tale is something that is truly sad.
    Whatever words are said about you now, one fact remains.
    You were an angel then...and still are to this day.
    Dearest angel that heaven forgot and tossed away...
    you'll find peace, somewhere, someday.


    De jonge vrouw Belle word in een vreemd weiland wakker zonder dat ze weet hoe ze er is gekomen.
    Ze loopt recht in de armen van Lucifer en hij neemt haar mee naar een plek op aarde.
    Ze kan niet bang voor hem zijn met hem in de buurt, maar als ze alleen is breken de sluimerende angsten door.
    Maar de tijd leert dat hij nog helemaal zo slecht niet is.




    The Devil on Earth

    oeh klinkt leuk! ik neem wel een abo ^^
    en als je nog meer verhalen zoekt - ik heb er nog wel een paar maar ik weet neit welke van mij je al volgt. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik heb nu tien hoofdstukken, dus is hij makkelijk bij te lezen;)

    -xXx- nachtkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik heb bij jullie alle 3 een kijkje genomen, klinkt heel goed!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Op mijn schrijvers ID staan een heleboel verhalen

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    En dit is een OP^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.




    . ... I heard my parents were deceased and could not stop crying. ...
    . ... How could they leave me? They promised me that I could live with them again! ...
    . ... I layed in my bed and screamed: "Mommy Daddy I'll be back! I miss you!" I shouted in my room crying ...







    - Nederlands gesproken
    - hoofdpersonages: Maddy Adams & Harry styles
    - Belangrijke nevenpersonages: Liam James Payne & Tessa Smiths
    - Op 09/03/13 gestart
    - Start na 5 abo's
    - Verdriet en liefde
    - One Direction bestaat

    My life without parents || Harry Styles & One Direction

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 13:37 ]


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.

    Niemand anders meer?
    Ik neem overal een kijkje behalve bij fanfictions van 1D, JB, TH...
    Zet het hieronder maar neer!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fatasywereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft.


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    Illusions and Dreams

    We stopped checking for monsters under the bed when we realized they were inside of us.

    Mensen hadden de handen voor hun mond geslagen en de familie was in droefenis, terwijl bij de jongen geen moment was dat hij tranen moest laten om het verlies van zijn zogenaamde vriend. Er was niets of niemand meer die hem in de weg zou staan, en als dat zo mocht zijn dan hoefde dat nooit langer meer te duren. Niet zolang hij ze ombracht en de kleinste sporen van misdaad uit kon wissen als grafisch materiaal op een schoolbord.

    Zie mijn profiel, een leuke story Fake Smile zit op je te wachten ^^ [ben te lui om een link te plaatsen :W]


    Some people are art and do art at the same time

    Omdat er hier ook een lui persoon zit, verwijs ik u ook door naar mijn profiel om vervolgens een kijkje te nemen op mijn story The Uncommon van ongeveer 31 hoofdstukken met onbekende personen in de genre romantiek en fantasy.

    8D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."





    CAN'T RUN, CAN'T HIDE.

    Slenderman, slenderman, all the people try to run
    Slenderman, slenderman, to him it's a part of the fun.

    Slenderman, slenderman, dressed in darkest suit and tie
    Slenderman, slenderman, you most certainly will die.




    I'm not who you think I am


    De Engelse boyband One Direction gaat op vakantie. Om even los te komen van alle gillende fans, gaan ze naar een plek waar niemand ze kent. Maar dat is niet zo makkelijk als je eenmaal internationaal bent. Uiteindelijk vinden ze een klein houten huisje, in het bos. De jongens hebben het er prima naar hun zin, zeker de jongens Louis en Harry, tussen wie een mooie liefde opbloeit. Maar waar komen die geluiden vandaan? Zijn ze alleen in het bos, of is er nog iemand anders aanwezig? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen, of is er iemand die minder zegt dan hij weet?


    - One direction bestaat
    - Nederlands geschreven
    - Romantiek, Komedie, Horror
    - 16+ stukjes


    SOUNDTRACK