• Hoi iedereen,in het begin dacht ik dat me beter niet zou aanmelden op Quizlet(ik ben dan ook ngo maar 10,5),ik zag namenlijk niemand met dezelevde leeftijd als ik,maar toen ik las dat het voor jong en oud was,heb ik het toch maar gedaan,wat ik erg vindt is: Ik krijg soms mailtjes van mensen -ik noem geen namen- die zeggen dat ik nog veel te klein ben,is dit waar? En zou ik beter van Quizlet af gaan?:S

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:08 ]


    All I wanna do is lose control

    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    hoe oud ben je?
    ik ben 11, ben ik dan te jong?

    Nee, blijf gewoon :') Het maakt echt niets uit hoe oud je bent! Je bent gewoon welkom hier :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is wel jong, maar dat hoeft helemaal geen probleem te zijn hoor. Ik denk dat er nog genoeg andere elf- en twaalfjarigen hier rondlopen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    tuurlijk niet ! Jij zit op quizlet omdat JIJ het leuk vind.
    Fuck hun reacties:) zolang jij je er maar goed bij voelt ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Nee, laat die mensen zeiken, als jij op Quizlet wil komen dan doe jij dat toch lekker?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Je bent wel erg jong vind ik ja, maar dan moet je je er niet van gaan weerhouden om te stoppen met dingen die je leuk vind! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    nee joh schat als jij het hier leuk vind dan blijf je tog lkkr en je moet je nix aantrekken van wat anderen zeggen want zij zijn DOM!(H)(H)(H)(banana)(banana)(banana)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:10 ]


    fashion is my life,,

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hobbelpaard schreef:
    Nee, blijf gewoon :') Het maakt echt niets uit hoe oud je bent! Je bent gewoon welkom hier :')

    + aaahhh ik vind het sgatig iemand van 10 _O_

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:10 ]


    Shoganai i ne~

    Natuurlijk ben je niet te jong, het is hier voor mensen van alle leeftijden!
    Ik zou alleen wel wegblijven van de 16+ verhalen, daar ben je voorlopig nog wel een beetje te jong voor, maar voor de rest is het hier ook voor mensen van jouw leeftijd heel erg leuk!
    Ik wou dat ik hier toen al was :9~


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Niemand is te jong voor Quizlet. En daarbij mag je zelf beslissen of je je op deze site aanmeld, en dat mogen andere niet bepalen.
    &Nee, zolang jij het hier leuk vind, moet je je niet afmelden. Gewoon niks van die mailtjes aantrekken. (:


    Opgeven is geen optie.

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.


    Wie du mir, so ich dir.

    Laat ze zeuren. Quizlet is voor jong en oud, zoals je zelf zegt en daarover hebben die mensen niets te zeggen.

    Je bent voor mij even welkom als iemand van 16. ^-^


    Let the Night embrace you