• Ja, dat hoorde ik gister op de radio.
    Ze gaan een pauze houden, omdat ze al super lang aan het touren zijn en helemaal kapot zijn.
    Ze stoppen er dus voor een tijdje mee, maar hoe lang? Misschien besluiten ze wel om voor eeuwig te stoppen. o-o
    En muhhh, ze moeten wel op Pinkpop nog komen. :/
    Ik vind dit echt niet leuk, maar snap wel dat ze een pauze willen. Maar toch... Jullie?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ze komen wel terug!

    Goed idee, de vorige keer dat ik ze zag klonk het nergens naar :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Relax komt wel goed. Zoveel bands nemen een pauze en komen weet terug.
    Kijk naar Green Day,die hebben een pauze van 5 jaar gehad,waarin ze niks deden(behalve schrijven dan) en ze zijn ook weer helemaal terug,dus dat komt ook wel goed met 30 seconds to Mars.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    weet je dat nu pas?
    Sorry ik wist het al toen het album uit was dat ze na de tour zouden kappen voor goed. Dat was wat ik had gehoord. Maar dat stond op een of andere site dus ik kan het ook fout hebben


    Love sheds light one the darkest of times

    Ze nemen een break, de world tour maken ze af, en dat is incl. pinkpop. No worries.

    Ik hoop dat ze snel terug komen ):


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ze komen gerust nog wel op Pinkpop xD dat moet wel, want ik ga erheen...

    Ze kmen echt wel terug.. :D En anders gaan we ze stalken tot dat ze weer nummers schrijven en zingen (quote)


    What is youre favo scary movie?

    Ik luister niet naar hun (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het valt allemaal wel mee hoor (:
    Ik zag een interview en ze deden er heel dom over, lol :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    omg ze moeten wel naar pinkpop komen, hun zijn een van de belangrijkste redenen dat ik ga ;o


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ze komen sowieso naar Pinkpop, er is gezegd NA deze tour gaan ze een break nemen (nerd)


    dream, dare, fly!

    ik weet niet of je het hebt gehoord maar ze gaan een nieuw album maken ^^


    I whispered in her ear: ' Fear me dear, for this is death'

    Zolang ze niet gaan splitsen, ben ik gelukkig. :Y)