• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ben jij dat?

    Hij had wel wat dichterbij gemogen, want nu focus ik niet echt meteen op het meisje wat er staat. pff ik ben het woord kwijt, ze uh.. springt er niet echt uit, uit de foto. omfghsudfjak mn nederlands is weer top vandaag. maar verder ME GUSTA <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Supposed schreef:
    Ben jij dat?


    Nee, mijn zus. Ik heb hem gemaakt. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Joker schreef:
    Hij had wel wat dichterbij gemogen, want nu focus ik niet echt meteen op het meisje wat er staat. pff ik ben het woord kwijt, ze uh.. springt er niet echt uit, uit de foto. omfghsudfjak mn nederlands is weer top vandaag. maar verder ME GUSTA <3


    Fair enough. Bedankt voor de tip. & Het compliment. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hem wel héél mooi! Alleen jammer dat het meisje - Je zus in dit geval - zo ver weg staat.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    erg mooi., alleen die schoorsteen is zonde.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind hem eigenlijk echt vet mooi! En ik vind het persoonlijk niet erg dat ze wat verder staat ;x Voor mij staat ze op een perfecte plaats om de foto mooi te maken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind 'm heel erg mooi, alle foto's die ik tot nu toe van je gezien heb.

    Styles schreef:
    erg mooi., alleen die schoorsteen is zonde.,


    inderdaad


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Mooi, maar ik vind dat ze toch wat dichter mocht gestaan hebben. En ik vind die schoorsteen er juist wel mooi bij passen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tranquillity schreef:
    Ik vind hem eigenlijk echt vet mooi! En ik vind het persoonlijk niet erg dat ze wat verder staat ;x Voor mij staat ze op een perfecte plaats om de foto mooi te maken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Styles schreef:
    erg mooi., alleen die schoorsteen is zonde.,


    Die heb ik bewust erbij gefotografeerd, omdat de foto anders te leeg was en teveel weer naar mijn zus de aandacht zou trekken. Ik wil juist dat ze goed in de omgeving opgaat. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vet mooi en ik heb er respect voor dat ze in zo weinig kleding op een foto durft. Zou ik nooit durven :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Vet mooi en ik heb er respect voor dat ze in zo weinig kleding op een foto durft. Zou ik nooit durven :'D


    Lol, ze loopt ook in een bikini op een miss verkiezing hoor, dat werd zelfs gefilmd. Heeft ze al vaker gedaan, ook bij professionele fotografen. :P
    Zolang het maar netjes blijft vind ze het niet erg. (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 22:40 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hem echt supermooi en het stoort mij totaal niet dat ze verder af staar, het geeft juist net dat ene beetje extra's vind ik ;3


    dream, dare, fly!