• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:18 ]

    Sommige bans vind ik zeker terecht, andere veel te overdreven.


    Your make-up is terrible

    Sfeer is gone.
    iedereen reageert nu ramdom op elkaar, vroeger was veel leuker.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het ligt er maar helemaal aan waarom iemand geband is. Spammers en zo hoeven van mij niet meer terug te krijgen. En sommige mensen die alleen maar ruzies uitlokken keer op keer, daar kan ik het ook van begrijpen. Over het algemeen vind ik permanente bans wel terecht, denk ik :')
    Al zou het soms misschien beter zijn geweest als er gewoon voor een bepaalde tijd een ban werd uitgedeeld, niet permanent.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 20:54 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Allemaal terecht, want permanente bans gaan in groot overleg, na lange en herhaaldelijke overtredingen, deze mensen verpesten de sfeer op q, dus missen zal ik ze zeker niet :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Assassin schreef:
    Sommige bans vind ik zeker terecht, andere veel te overdreven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Meestal terecht, maar er zijn ook wel een paar geweest waar ik het niet mee eens was. Maar ja, wij bespreken alles democratisch onder het mom van de meeste stemmen gelden of een middenweg, dus ik zal niet altijd mijn zin krijgen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat er meer permanent wordt geband dan vroeger, maar ik ben ook van mening dat dat komt omdat users nu een stuk brutaler zijn. 2/3 jaar terug was dat een stuk minder and yes, ik ga toch het woord 'puberteit' in de ring gooien, 'cause it's plain facts we're talking about.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rickjuh schreef:
    Allemaal terecht, want permanente bans gaan in groot overleg, na lange en herhaaldelijke overtredingen, deze mensen verpesten de sfeer op q, dus missen zal ik ze zeker niet :]

    Ik vind juist niet dat ze de sfeer verpestten, af en toe een ruzietje vind ik best gezond, en soms zijn jullie wat streng, maar terecht is het meestal wel :'D

    Ik vind ze terecht, als er alleen maar gescholden word door die user.
    Ik heb niet het idee dat er een stukje Q mist, want ik was niet goed bevriend met een van de users die geband werd. Al is het wel jammer, dat er iemand van Q afgegooid word. Soms weet ik niet eens wat iemand heeft gedaan, en ik denk, dat wij, als users, het recht hebben om dat te weten. Ik denk dat dat beter geregeld moet worden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Terecht
    Want ze zullen toch voor een reden worden geband?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik vind juist niet dat ze de sfeer verpestten, af en toe een ruzietje vind ik best gezond, en soms zijn jullie wat streng, maar terecht is het meestal wel :'D


    Ik weet zelfs nu al door wie dit topic kwam, kan je voorstellen. (joehoe)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Allemaal terecht, anders doen ze t niet :Y)


    Signature:

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik weet zelfs nu al door wie dit topic kwam, kan je voorstellen. (joehoe)

    Door mij, ik heb geen gericht persoon in gedachte, meerdere :'D

    Q is toch al naar de klote aan het gaan, een beetje sfeer meer of minder maakt ook niet meer uit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik mis ze in ieder geval niet ofzo :')


    As travars