• Wie gaat er van jullie naar Pukkelpop?
    Ik ga! Voor de eerste keer, heeft er iemand tips?


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ik wil heel graag heen :O


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Een klasgenoot gaat voor de tweede keer naar Pukkelpop. Ik ga niet, heb ook geen tips :)


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik niet, herexamens ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga naar pinkpop en naar Lowlands. Dat zijn de 'Nederlandse' edities ervan :Y)


    SLOAN.

    Ik ga niet >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Die datums zit ik op Lowlands.

    Eeehm. Zet je tentje niet dichtbij het pad, want dan krijg je allemaal dronken knuppels die tegen je tent aanpleuren. Als je met meerdere tentjes bent moet je je zo dicht mogelijk bij elkaar zetten, anders zet een of andere gast zijn tentje doodleuk ertussen. Oja, niet je scheerlijnen te ver vastmaken want dan worden ze losgehaald omdat ze in de weg staan :'D En je tent moet je niet bij de zijkant van bijvoorbeeld een hek zetten want daar gaan alle gasten heen om te pissen omdat ze geen zin hebben om naar de wc's te lopen. Je moet je tentje ook niet in een kuil neerzetten ofzo, want als het dan regent loopt al dat water erin.
    En zorg dat je lege flesjes bij je hebt die je met water kunt vullen.

    Zo dat was 't wel XD

    Edit: als je echt wil slapen zou ik oordopjes meenemen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 12:29 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Die datums zit ik op Lowlands.

    Eeehm. Zet je tentje niet dichtbij het pad, want dan krijg je allemaal dronken knuppels die tegen je tent aanpleuren. Als je met meerdere tentjes bent moet je je zo dicht mogelijk bij elkaar zetten, anders zet een of andere gast zijn tentje doodleuk ertussen. Oja, niet je scheerlijnen te ver vastmaken want dan worden ze losgehaald omdat ze in de weg staan :'D En je tent moet je niet bij de zijkant van bijvoorbeeld een hek zetten want daar gaan alle gasten heen om te pissen omdat ze geen zin hebben om naar de wc's te lopen. Je moet je tentje ook niet in een kuil neerzetten ofzo, want als het dan regent loopt al dat water erin.
    En zorg dat je lege flesjes bij je hebt die je met water kunt vullen.

    Zo dat was 't wel XD

    Edit: als je echt wil slapen zou ik oordopjes meenemen.


    Ghaha, dankje ;D!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[