• welke moet ik gaan schrijven?
    dat de naam van het meisje moeilijk is klopt maar in het tweede idee wordt die naam alleen gebruikt voor het proloog, de rest van het verhaal is het nu ja een andere naam ^^. maar nu verklap ik al teveel (ghehe)

    nummero uno

    Aidilena Natalina Marchessa, geboren te Toscane in het jaar 1520 wordt op haar 17de gevangen genomen door de heksen en ingeslapen voor 100 jaar. Haar taak is om kroonprins Aedan te redden. Maar de heksen maken een fout; Aidilena wordt pas 474 jaar later wakker en niet wetend wat er met haar gebeurd is, probeert ze te integreren in de moderne maatschappij. Wat ze ook niet weet is dat Aedan nog altijd leeft, alhoewel ‘leeft’ niet het goede woord is.


    numero due
    De 17 jarige dochter van Frederico Ambrogio Marchessa, een welvarend edelman, wordt verliefd op de jonge edelman, Aedan Lissandro Esposito. Maar de jonge en onbezonnen Aidilena wordt uitgekozen door de Raad als offer. Vlak voor haar dood krijgt ze een drankje mee van haar dienstmeisje waardoor ze over een honderdtal jaar letterlijk uit de dood zal ontwaken. Aedan, die ten einde raad is, kiest voor een optie waar niemand ooit voor zou kiezen. Alleen om bij haar te kunnen zijn. Maar Aidilena ontwaakt niet na 100 jaar. was Aedans opoffering dan helemaal voor niets? dat dacht hij wel maar toen ontmoette hij Aylin.


    bedankt! :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vidn ze allebei leuk, maar 1 zou ik toch eerder willen lezen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hmm, ze klinken allebei leuk... Maar ik zou toch voor één gaan :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nummero uno


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Defensive schreef:
    Hmm, ze klinken allebei leuk... Maar ik zou toch voor één gaan :')


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik zou nummero uno nemen. Het klinkt leuk. Ik zou het wel willen lezen als je begint. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    nummero uno ;)
    En wil je het laten weten als je begint?


    -

    ghehe algezien jullie er allemaal zo van overtuigd zijn dat ik mijn eerste idee zou moeten gaan uitwerken...
    iemand een idee voor een titel? :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.