• Hallo (krul)
    Gisteren heb ik voor het eerst mijn oor laten stretchen door een vriend. Er zit nu een spiral van 5 mm in. Mijn oor is niet dik geworden ofzo, maar ik kan 't spiral er niet uithalen of bewegen. Mijn oor heeft niet gebloed of wat dan ook, er is ook geen pus uitgekomen. Ook zijn er geen kleine korstjes aan de achterkant. Het is wel licht gevoelig.
    Die vriend heeft het ook bij andere mensen gedaan en die zijn inmiddels al bij de 8 mm of meer. Dus het is wel goed gegaan, denk ik.

    Is het normaal dat ik 'm niet kan bewegen?
    Zou ik morgen een sieraad erin kunnen doen? (krul)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 10:36 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is normaal dat je hem niet kan draaien. Ik ben onlangs naar de 8 mm gegaan, en het heeft een paar dagen nodig om te genezen. Je moet er eerst wel een beetje mee spelen voordat je het sieraad gaat vervangen. Ik zou nog een paar daagjes wachten met een sieraad vervangen. (cop)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heb je dan niet voor de rest van je leven zo'n gapend gat in je oor?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Heb je dan niet voor de rest van je leven zo'n gapend gat in je oor?

    Nah, dat groeit dicht. Als ik 's nachts mijn sieraad verloor (toen ik nog 6 mm had), dan was het gat 's ochtends weer heel krap. Dus het groeit wel dicht, alleen het blijft wel rekbaar. Tot 2 mm geloof ik.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rickjuh schreef:
    Heb je dan niet voor de rest van je leven zo'n gapend gat in je oor?

    Bij een bepaalde grootte kan het nog terug naar een gewoon oorbel gaatje.


    -

    Rickjuh schreef:
    Heb je dan niet voor de rest van je leven zo'n gapend gat in je oor?


    Zolang je maar niet te groot gaat, groeit het nog dicht :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    pijnlijk 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het lijkt me pijnlijk, ik heb gewoon fake stretchers ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    Het lijkt me pijnlijk, ik heb gewoon fake stretchers ;D


    Het is ook even pijnlijk, ja :'D maar ik ging van een oorbelgaatje in een keer van 5 mm, dat raad ik iedereen af, haha. En zo weet ik iig zeker dat mijn volgende piercings niet zo veel pijn doen. Ik krijg nog tweede gaatjes als ik klaar ben met stretchen en ik wil ook nog een lippiercing.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    NU al een sieraad erin lijkt me niet slim. Ik zou het gewoon even laten rusten, je lichaam eraan laten wennen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Het is ook even pijnlijk, ja :'D maar ik ging van een oorbelgaatje in een keer van 5 mm, dat raad ik iedereen af, haha. En zo weet ik iig zeker dat mijn volgende piercings niet zo veel pijn doen. Ik krijg nog tweede gaatjes als ik klaar ben met stretchen en ik wil ook nog een lippiercing.


    Eh. Dat moet je dus nooit doen. Ook al is die gozer zo ervaren, dat mag gewoon niet. Het had ook fout kunnen aflopen, en dan had je nu met een verminkte oorlel rondgelopen. Als het zo ligt, dan moet je echt een week wachten met sieraden verwisselen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als ik jou was zou ik het nog niet verwisselen. Je moet het als een piercing behandelen, want dat is het ook.
    Dus goed schoonmaken en er niet teveel mee kloten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Aaaaaaah geesje ik ben jaloers.
    Ik wil ook weer stretchen D:

    Dominance schreef:
    Aaaaaaah geesje ik ben jaloers.
    Ik wil ook weer stretchen D:


    Het spijt me lekker ding :c
    Je mag anders mijn spiraal van 5 mm wel een keer lenen <3 (als ik er zelf een koop, heb er nu een van iemand anders in)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Het spijt me lekker ding :c
    Je mag anders mijn spiraal van 5 mm wel een keer lenen <3 (als ik er zelf een koop, heb er nu een van iemand anders in)


    Hehe, maar kmoet eerst weer een van 3mm D:

    Rickjuh schreef:
    Heb je dan niet voor de rest van je leven zo'n gapend gat in je oor?


    Tot 6 mm groeit het gewoon dicht (ligt aan de persoon, maar dat is vrij 'standaard'). 6 mm is het wereldwijde 'no point of return', daarna groeit het minder snel tot niet dicht. (:


    Ik zit momenteel op 3 mm en ik vet het vaak in met olie of vaseline, dan kun je hem veel makkelijker bewegen, + hij droogt niet uit. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.