• Hoihoi!
    Ik ga eigenlijk maar 1x in het jaar naar de kapper (nouja thuiskapper), en dan alleen de puntjes eraf. Maar dit keer wil ik mijn haar kort tot ongeveer net onder mijn schouders en lichtbruin geverfd. Bij de thuiskapper heb ik niet zo'n goede ervaring met verven, dus ik ben op zoek naar een goede kapper met mooi resultaat in de buurt van Nijmegen! Wie weet iets? Laat me weten wat jij van die kapper vond :)

    P.s als sommige gaan zeggen "kijk op internet", dat heb ik gedaan. Ik wil alleen graag persoonlijke ervaringen horen ipv alleen de goede recencies en geen slechte want die worden van internet gehaald.

    You've got a PM (:

    Ik woon vlakbij Nijmegen, maar heb zelf ook een thuis kapper. Succes met zoeken! Hopelijk vind je wat. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Costanza schreef:
    Ik woon vlakbij Nijmegen, maar heb zelf ook een thuis kapper. Succes met zoeken! Hopelijk vind je wat. (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat is het irritante aan thuiskappers... Okay, het is wel goedkoper, maar diegene die bij mij komt knipt zelfs de puntjes nog scheef en ongelijk...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nu ben ik stiekem wel benieuwd welke thuiskappers jullie hebben haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Nu ben ik stiekem wel benieuwd welke thuiskappers jullie hebben haha.


    Ik stuur je wel even een pb. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik geloof trouwens dat er een "Kinki Kappers" in Nijmegen (Hezelstraat) zit, die zijn sowieso goed, vooral in verven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik geloof trouwens dat er een "Kinki Kappers" in Nijmegen (Hezelstraat) zit, die zijn sowieso goed, vooral in verven.


    Als dat zo is zou ik die aanbevelen. Een kennis van mij gaat daar ook altijd heen en haar haren zien er altijd heel mooi uit


    26 - 02 - '16