• Ik heb echt een probleem.
    Op 30 juni is de diploma-uitreiking,maar op 30 juni heb ik ook mijn bandexamen voor judo.
    Kut zooi.Mijn vader laat me nooit naar judo gaan(de uitreiking begint om 19:30 en mijn les om 18:45),hij vind judo niet belangrijk.
    Nou ik wel. Ik wil mijn bandexamen doen,ander moet ik een half jaar wachten.
    Judo is gewoon heel belangrijk voor me,het is bijna mijn enigste ontspanning in de week en een van de weinige dingen waar ik nog plezier aan heb. En nu verpest die klote school het weer.
    Waarschijnlijk begint het bandexamen eerder en red ik het misschien beide,maar ik denk niet dat ik mag van mijn vader. Hij vind dat verdomde papiertje ophalen belangrijker dan judo. ik vind mijn diploma ook wel belangrijk,maar dat stomme papiertje ophalen niet. Aangezien dat uren duurt en echt nergens op slaat. We krijgen 3 toespraken over hoe goed de school wel niet is,en o ja wij hebben het ook wel goed gedaan. En dan nog bij iedereen een anekdote. Man geef dat papiertje er rot op.

    Sorry voor mijn taalgebruik maar ik ben boos.
    Weet iemand hoe ik mijn vader over kan halen,zodat ik na beide kan(als dat gaat)?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 13:12 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het papiertje ook iets belangrijker dan judo :'D Dat papiertje bepaald wel een groot deel van je toekomst.

    Anyway, misschien kun je school bellen om te vragen of je hem op een ander tijdstip kan komen ophalen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mag mijn judo examen ook gewoon de les erna doen van mijn leraar. Praat anders even met je leraar en wacht anders een halfjaar. Dat papiertje is erg belangrijk!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lemonworld schreef:
    Ik vind het papiertje ook iets belangrijker dan judo :'D Dat papiertje bepaald wel een groot deel van je toekomst.

    Anyway, misschien kun je school bellen om te vragen of je hem op een ander tijdstip kan komen ophalen?

    Dat papiertje wel maar de uitreiking niet,geloof me.
    Misschien een goed idee,nu mijn vader nog.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat papiertje wel maar de uitreiking niet,geloof me.
    Misschien een goed idee,nu mijn vader nog.

    Uitreiking is dan niet belangrijk, als je dat papiertje maar voor die tijd in je bezit hebt. Je kan het idd altijd proberen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vertel je vader dat het voor jou belangrijk is om je bandexamen te doen en dat je het graag wilt doen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    tja judo kan je en half jaar wachten maar dat papiertje ophalen kan je msch weer pas als je je schooljaar weer helemaal opnieuw gaat doen ik denk dat je dat leuk gaat vinden vooral met die domme leraren erbij


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lemonworld schreef:
    Ik vind het papiertje ook iets belangrijker dan judo :'D Dat papiertje bepaald wel een groot deel van je toekomst.

    Anyway, misschien kun je school bellen om te vragen of je hem op een ander tijdstip kan komen ophalen?


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Ik zou voor je diploma gaan , das toch superbelangrijk!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik snap je. Ik heb er ook geen zin in. Maar als ik hem eenmaal heb ga ik ook helemaal los xD


    Love sheds light one the darkest of times

    angelvampier schreef:
    tja judo kan je en half jaar wachten maar dat papiertje ophalen kan je msch weer pas als je je schooljaar weer helemaal opnieuw gaat doen ik denk dat je dat leuk gaat vinden vooral met die domme leraren erbij
    Tuurlijk niet,ik ben dan geslaagd dus dat ding is van mij.
    Ik ga toch VWO doen dus ik blijf op deze school.
    Ik snap gewoon niet waarom daar zo'n ophef om word gemaakt. Geef gewoon dat ding,is niet zo moeilijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat papiertje is inderdaad belangrijk. Maar ik ben het met je eens. Je hebt het papiertje al. De uitreiking is het minst belangrijke van alles wat je voor dat papiertje moet doen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je naar je bandexamen kan doen.
    Als ik jouw was zou ik gaan informeren. Vraag aan de school wat er gebeurd als je er niet bij kan zijn. Kan je 'm dan later ophalen? En ga naar je judoleraar. Misschien dat je bijv. de volgende les kan doen, zodat je niet zolang hoeft te wachten.
    Hoor beide kanten aan. Als je judo later kan doen, zou ik dat papiertje ophalen. Kan dat niet en je kan je diploma later ophalen, dan kan je naar je bandexamen gaan.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Dat papiertje is inderdaad belangrijk. Maar ik ben het met je eens. Je hebt het papiertje al. De uitreiking is het minst belangrijke van alles wat je voor dat papiertje moet doen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je naar je bandexamen kan doen.
    Als ik jouw was zou ik gaan informeren. Vraag aan de school wat er gebeurd als je er niet bij kan zijn. Kan je 'm dan later ophalen? En ga naar je judoleraar. Misschien dat je bijv. de volgende les kan doen, zodat je niet zolang hoeft te wachten.
    Hoor beide kanten aan. Als je judo later kan doen, zou ik dat papiertje ophalen. Kan dat niet en je kan je diploma later ophalen, dan kan je naar je bandexamen gaan.

    Eindelijk iemand die het begrijpt. Het leest haal ik dat ding helemaal niet op.
    Mijn examen kan ik waarschijnlijk niet later doen,er moet iemand van de bond bij zijn en die is er alleen dan.Ik kan het wel eerder op de dag doen,maar dan is de vraag of ik de uitreiking haal.
    Bedankt voor je tip,ik zal eens kijken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall