• Lieve Q-users, mogelijk kennen jullie mij nog wel als Combustible. Hoe dan ook, 7 jaar geleden was ik een actief en trots gebruiker van Quizlet, inmiddels probeer ik mij klaar te maken voor de grotemensenwereld en mijn zoekresultaten te verfijnen helaas loop ik tegen één probleem aan.

    Als je mijn volledige naam intikt (die ik niet ga zeggen want dan wordt dit topic ook weer een probleem, haha) kom je uit bij dit topic: https://www.quizlet.nl/topic/85841-syll-mijn-gehemelte-doet-zeer-van-dat-fucking-zuigding/?page=4
    Ja het is een drama, laten we even eerlijk zijn: zou je iemand serieus nemen als communicatie-professional nadat je dit hebt gelezen? Nope. Dus ik wilde het verwijderen, blijkbaar kan ik dat niet zelf en de reacties waar het om gaat zijn niet van mij dus de tekst kan ik ook niet deleten.

    Wil iemand mij alsjeblieft helpen?

    Hmmm dit is iets voor een moderator, kan me voorstellen dat het niet echt handig is nee haha (:
    Ze kunnen je vast wel helpen (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou ook gewoon even naar een moderator studeren (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Superthanks!

    Je kan geen topics verwijderen en meestal doen de moderators doen het meestal ook niet


    Keep your friends close and your fries closer ;)

    ^ Zij, of ik denk dat de administrator/Rutger het eigenlijk alleen kunnen, doen het niet zomaar nee, maar het is wel mogelijk met een goede reden. En nu spreek ik voor mezelf en dus niet als belofte uit de crew uit, maar ik vind dit best wel een oké reden. Het is niet om een ruzie te verbloemen oid plus het topic lijkt me nogal oud, haha. Maar goed, daar heb ik bitter weinig over te zeggen, dus hopelijk komt het in orde voor je (:


    Mhm?

    Bartok schreef:
    ^ Zij, of ik denk dat de administrator/Rutger het eigenlijk alleen kunnen, doen het niet zomaar nee, maar het is wel mogelijk met een goede reden. En nu spreek ik voor mezelf en dus niet als belofte uit de crew uit, maar ik vind dit best wel een oké reden. Het is niet om een ruzie te verbloemen oid plus het topic lijkt me nogal oud, haha. Maar goed, daar heb ik bitter weinig over te zeggen, dus hopelijk komt het in orde voor je (:

    + Ah, the good ol' days waarvan er nog van elk klein dingetje een topic werd gemaakt :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit topic doet me wel even realiseren dat ik geen onzin topics aan moet gaan maken hihi.
    Tenslotte wil ik ook communicatie gaan studeren hihi.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AteIophobia schreef:
    Dit topic doet me wel even realiseren dat ik geen onzin topics aan moet gaan maken hihi.
    Tenslotte wil ik ook communicatie gaan studeren hihi.


    Nou ja, als ik mijn naam en achternaam intik vind je bijna niks van mij op Google. Gewoon zorgen dat je naam+achternaam hier niet opduikt :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou een moderator een berichtje sturen met je reden erbij :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb de link bekeken en moet zo hard lachen. Syll is nog steeds een vriendin van me dus heb nog even wat mooie screenies voor haar hahahahahah. Oude topics zijn zo hilarisch.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Eerlijk is eerlijk, het is een grappig topic.
          Het probleem herken ik wel. Ooit heb ik meegedaan aan een wedstrijd van Stabilo en mijn e-mailadres staat nog steeds bij Google als ik mijn volledige naam intyp. Vind ik ook niet zo fijn en ook al een paar keer over gebeld. Nu zie je eerst een hele collectie kleurrijke pennen, voordat je iets vind van mij! (':
          Misschien kun je al wel jouw usernaam veranderen?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo