• ohmygosh. Ik was net op omegle. omdat dat leuk is ghehe =) Maar we hadden dus eens zin om op video te klikken. Dus toen.. ohgod. zagen we iemand zichzelf.. een man.. oke. jullie weten denk ik wel waar wij het over hebben. Ik klik dus nooit meer op video. ): - Hebben jullie dat ooit gehad?

    Wat verwacht je nu op zo'n site's? :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Herbie schreef:
    Gelukkig niet nee


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Regelmatig. Iemand had er zelfs eentje achter een pot nutella verstopt. Ik denken, YAAY Nutella, haalt-ie de pot weg. =.=


    I wish you were here.

    Moet je ze een briefje laten zien waar een 1 op staat, alsof je ze een cijfer geeft (nerd)


    As travars

    Hahahaha. Dan kun je hem toch juist keihard uitlachen? 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Monster23 schreef:
    Regelmatig. Iemand had er zelfs eentje achter een pot nutella verstopt. Ik denken, YAAY Nutella, haalt-ie de pot weg. =.=


    - out -


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Weet je hoeveel verknipte persoontjes er op internet met hun piemels zwaaien D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Pyro schreef:
    Bezoek chatroulette en je ziet alles wat je maar kan inbeelden (nerd)


    To infinity and beyond •

    Het was zó engig. Een put nutella met een smiley er op. En dan... Ieuuuuuuuhw..


    I wish you were here.

    zovaak, blijft ranzig


    Don't dream your life, but live your dream!