• Ik sta voor frans nu gemiddelt een 3,4 , doordat ik een 1,8 voor pw had gehaald.
    Alleen ik kan da haast niet ophalen voor proefwerken moet ik blij zijn als ik 6 haal, en voor so's meestal 6/7.
    En ze geeft maar 1 mo per kind, dus als ik daar hoog voor haals ta ik nog steeds niet goed.
    En ik moet hem ophalen anders blijf ik zitten :(
    Weet iemand een goede manier om te leren?


    (Be)lieve in (you)rself

    Mo?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    Mo?


    Mondelinge Overhoring


    (Be)lieve in (you)rself

    Ah... dat is wel echt balen zeg! :/
    Maar sta je meerdere onvoldoendes dat je als je deze niet ophaalt niet overgaat of mag je maar één onvoldoende staan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik sta een 3 (A)
    en vandaag een 8 gekregen door fete de la musique


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    HARRYHARRY schreef:
    Ah... dat is wel echt balen zeg! :/
    Maar sta je meerdere onvoldoendes dat je als je deze niet ophaalt niet overgaat of mag je maar één onvoldoende staan?


    Ik sta 'n 5 voor geschiedenis maar die kan ik met gemak ophalen maar ik doen havo en bij ons op school -weet niet of het overal zo is- is het met een 3 moet je composatie punten om bespreekbaar te zijn of je blijft zitten of niveau lager gaat, bij 4 moet je composatie punten hebben en ben je bespreekgeval en dan is de kans ook groot dat je blijft zitten, maar dan kan je nog over -maar da gebeurt zelden-


    (Be)lieve in (you)rself

    Cataluna schreef:
    (...)

    Ik sta 'n 5 voor geschiedenis maar die kan ik met gemak ophalen maar ik doen havo en bij ons op school -weet niet of het overal zo is- is het met een 3 moet je composatie punten om bespreekbaar te zijn of je blijft zitten of niveau lager gaat, bij 4 moet je composatie punten hebben en ben je bespreekgeval en dan is de kans ook groot dat je blijft zitten, maar dan kan je nog over -maar da gebeurt zelden-

    Be glad! Ik ben met twee vijven al een bespreekgeval ;S
    Maar worden bij jullie op school de punten afgerond aan het eind van het jaar?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    (...)
    Be glad! Ik ben met twee vijven al een bespreekgeval ;S
    Maar worden bij jullie op school de punten afgerond aan het eind van het jaar?


    afgerond?

    Bij ons krijg je op rapport krijg je getal / getal -/ getal +
    -als je snapt -


    (Be)lieve in (you)rself

    welke methode hebben jullie? Als jullie CarteOrange hebben, kun je op de site oefenen. (www.carteorange.nl de code staat op je werkboek)
    zo niet, dan kun je het er met je leraar over hebben ofzo??

    succes


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Het enige wat je met talen kunt doen is alles uit je hoofd leren. Het zingend leren werkt ook goed, opschrijven en opzeggen ook. En gewoon de grammatica doorlezen en toepassen totdat je het begrijpt. (:


    wth.

    ik heb altijd het hoogste cijfer met frans
    woordjes overschrijven tot je ze weet? oefenen met wrts.nl? bijles?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ja ik maybe ook als ik frans niet ophaal van ik sta een 5.3 en voor bio ook dus frans moet ik ophalen want Bio krijg ik niet meer

    Hhhm...Lastige situatie. Kan je niet bij iemand langs die goed is in frans?
    of ga anders op bijles of bespreek het met je docent, misschien wil hij/zij je extra uitleg geven? (: -Ik heb zelf niet echt moeite met frans-

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 20:34 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik had ook altijd last van Frans. Maar ik deed toen montessori en daar kreeg je alleen O, V of G. Dus daar maakte ik misbruik van door niets te doen voor Frans:Y) Zij konden niet bewijzen of ik een 5 of een 1 had:Y)
    Ik zou naar je leraar stappen. Vertel dat je het graag wil ophalen naar minimaal een vijf. Vraag om bijles, extra oefeningen etc. Als je inzet toont, dan wil je leraar je ook sneller helpen :')


    To live would be an awfully big adventure

    met mij praten (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Misschien is het dan gewoon beter als je een jaartje dubbelt?
    Je slechte punten zijn er voor iets.
    Op die manier kan je vast veel beter mee? (':


    Has no one told you she's not breathing?