• Hallo dames en enkele heren ;)

    Zoals jullie misschien hebben gezien was ik er afgelopen niet. Dit kwam omdat ik de hele week in Berlijn ben verbleven. Het was ongelofelijk leuk!
    Ik heb van alles gezien. Een stuk muur, een stuk originele muur, Sachsenhausen, Alexanderplatz, Checkpoint Charlie, Brandenburger Tor etc. etc.
    Zoveel indrukwekkende dingen heb ik gezien, zoveel leuke dingen, maar ook nare dingen. In Sachsenhausen ben ik bijvoorbeeld compleet stil gevallen...
    Ook heb ik samen met een vriendin van me op de Berlijnse Muur geschreven, en daar ben ik echt mega trots op :)

    Al met al heb ik zoveel gedaan deze week dat het teveel is om op te noemen, haha. Ik ben weer lekker bruin teruggekomen, ben doodop en ga daarom lekker vroeg naar bed vannavond.

    Dussss, that's it :)
    Helloooww!! Happy to be back :)


    Life is hard and then we die

    Leuk! Ik wil ook eens naar Berlijn (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    OMG, woon je in Maastricht? <- Laat maar, je woont in Purmerend.

    Maar de VWO5 klassen van duits van mijn school zijn deze week namelijk óók naar Berlijn geweest.
    En natuurlijk was het leuk, Berlijn is gewoon awesome :Y)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 19:45 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fijn dat het zo leuk was! *O*


    -

    Leuk voor je :'D
    Ik wil ook naar Berlijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vond er geen ruk aan in Berlijn en ik heb dezelfde dingen als jou gezien haha :'D Maar mooi dat jij 't wel interessant en leuk vond :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PrincesSnape schreef:
    OMG, woon je in Maastricht? <- Laat maar, je woont in Purmerend.

    Maar de VWO5 klassen van duits van mijn school zijn deze week namelijk óók naar Berlijn geweest.
    En natuurlijk was het leuk, Berlijn is gewoon awesome :Y)

    En Havo4 van mijn school! haha

    ik wil ook. (cat)

    Ik vond Berlijn echt dodelijk saai. Maar Sachsenhausen is inderdaad heel indrukwekkend. Dat vond ik ook echt heel interessant. Maar fijn dat je het leuk hebt gehad. (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 19:47 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.