• Hallo Q!

    Onlangs was ik het internet aan het afstruinen en op de een of andere manier kwam ik uit op Neopets, dé site die mijn jeugd compleet maakte. Ik vroeg me af of mensen deze site nog kenden en wie het nog steeds actief speelt. Ik wil weer helemaal opnieuw beginnen aan een account, maar je boy is best slecht in geld fixen, oeps.

    Wie kent dit nog en wie speelt dit nog?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 18:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    JA, NEOPETS! Dat was echt de shit!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anderen rondom mij die speelden dit altijd zo intens veel en toen had ik het ook aangemaakt, omdat ik mee wilde praten, maar ik begreep er 10x niets van en ik snapte ook niet wat er zo leuk aan was en ik was super slecht volgens mij

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 18:33 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    OMG IK HEB NET EEN NIEUW ACCOUNT GEMAAKT HAHAHA en ik ben het nu ook al aan het verwaarlozen, lol.
    Die site is trouwens nog niets verandert, haha.


    Mhm?

    McNuggets schreef:
    JA, NEOPETS! Dat was echt de shit!


    JA TOCH HET WAS ZO LEUK

    Standal schreef:
    Anderen rondom mij die speelden dit altijd zo intens veel en toen had ik het ook aangemaakt, omdat ik mee wilde praten, maar ik begreep er 10x niets van en ik snapte ook niet wat er zo leuk aan was en ik was super slecht volgens mij


    Ik ontdekte het ook op school, maar eerst suckte ik ook hoor. Als je het eenmaal doorhad, dan was het wel zO leuk, imo.

    Bartok schreef:
    OMG IK HEB NET EEN NIEUW ACCOUNT GEMAAKT HAHAHA en ik ben het nu ook al aan het verwaarlozen, lol.
    Die site is trouwens nog niets verandert, haha.


    WOAAAAAH ik ga dat straks ook doen, dan kan ik je adden en dan kan ik al mijn treasures delen. De site zelf is nog net hetzelfde als vier jaar terug.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb het heel even gespeeld, maar zat liever op punkypet :Y)
    Wel gaaf altijd, spellen terugvinden die je vroeger echt kapot gespeeld hebt


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh, God, ja! Die kon je volgens mij sparen bij de C1000 ofzo. Ik had er zo'n verzamelboek en van die knuffeltjes van.
    Bijna mijn hele familie spaarde die dingen mee voor mij. :')

    Ik speel dat nog steeds regelmatig voor de dailies :') Ik heb nu 6,600,000 np op de bank. :W


    Caution first, always.

    Neopets was mijn verslaving als kind :')


    Seasons will change, but I shall remain

    HOLD UP. 6.6 MIL NEOPOINTS????? w a t.

    Ik ga zo dadelijk een nieuw account aanmaken, I'm addicted help


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    HOLD UP. 6.6 MIL NEOPOINTS????? w a t.

    Ik ga zo dadelijk een nieuw account aanmaken, I'm addicted help

    Stock market en heel lang sparen *O*


    Caution first, always.

    Persona schreef:
    (...)
    Stock market en heel lang sparen *O*


    Ik deed wel aan restock, vooral met potions. Toen heb ik een keer een morphing potion voor 2mil in auctions verkocht eeeeeeen toen heb ik het allemaal verkwist.

    Ik wil gewoon het Secret Lab gedoe krijgen.. rip.


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    (...)

    Ik deed wel aan restock, vooral met potions. Toen heb ik een keer een morphing potion voor 2mil in auctions verkocht eeeeeeen toen heb ik het allemaal verkwist.

    Ik wil gewoon het Secret Lab gedoe krijgen.. rip.

    Ahh, aan restocken heb ik me eigenlijk nooit gewaagd. Het fijne van stock market vind ik gewoon dat je er geen zak voor hoeft te doen, alleen in de gaten houden. :'D

    Ah ja, de ray is wel even een investering. :') Ik gebruik die van mij nu nooit meer though... :l Ik heb een draik, een krawk en een lutari en die heb ik allemaal zelf gekocht, dus niet met de ray. :') De enige pet die ik nog zou willen zappen is al een kleur waar ik tevreden mee ben, dus ugh. :')


    Caution first, always.

    Persona schreef:
    (...)
    Ahh, aan restocken heb ik me eigenlijk nooit gewaagd. Het fijne van stock market vind ik gewoon dat je er geen zak voor hoeft te doen, alleen in de gaten houden. :'D

    Ah ja, de ray is wel even een investering. :') Ik gebruik die van mij nu nooit meer though... :l Ik heb een draik, een krawk en een lutari en die heb ik allemaal zelf gekocht, dus niet met de ray. :') De enige pet die ik nog zou willen zappen is al een kleur waar ik tevreden mee ben, dus ugh. :')


    De ray kostte vroeger echt niets en nu opeens kost alles te samen iets in de 2mil ofzo :W . Ik had een Draik die ik met een quest van de Fountain Faerie had gekleurd in de zonsondergangkleur. Ik heb ook heel vroeg alle stukken van die Forgotten Shore shiet gedaan wOW.


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    (...)

    De ray kostte vroeger echt niets en nu opeens kost alles te samen iets in de 2mil ofzo :W . Ik had een Draik die ik met een quest van de Fountain Faerie had gekleurd in de zonsondergangkleur. Ik heb ook heel vroeg alle stukken van die Forgotten Shore shiet gedaan wOW.

    Oh damn. :/ Maar op zich is 2m wel redelijk snel te halen. Trudy's Surprise is zo fijn. :'D
    Ah ja, forgotten shore is nu zo cheap tho. :'D


    Caution first, always.

    Omg dat was zo prachtig , ik had altijd zo'n soort zeepaard. Luv it


    Firm believer of all that is magic