• Mijn mobiel is gesneuveld, nadat er 2 auto's over heen zijn gereden, en de reparatie gaat waarschijnlijk meer kosten dan dat ik er voor over heb.Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel, eentje die max 100 euro kost, een touch systeem of goed hanteerbaar qwerty toetsenbord heeft, en gewoon van goede kwaliteit is.

    Iemand ideeën of aanraders? Naam + plaatje + beschrijving zou fijn zijn.
    ~ Geen LG
    Het wordt waarschijnlijk wel een samsung, aangezien dit merk blijkbaar goed is.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:55 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik denk dat je dan het beste voor een Samsung kan gaan. Samsung star is wel een goede.


    Your make-up is terrible

    samsung star qwerty (met touch + qwerty toetsen bord )

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:33 ]


    Shoganai i ne~

    Wow? 2 keer een auto overheen? o.o ik, denk idd ook een samsung.

    Samsung chat.


    Hij kan alles, internet msn alles, en ik heb hem net zelf en hij is gewoon geweldig kost maar 99.99 euro.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:34 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tisdale schreef:
    Wow? 2 keer een auto overheen? o.o ik, denk idd ook een samsung.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tisdale schreef:
    Wow? 2 keer een auto overheen? o.o ik, denk idd ook een samsung.


    Ahaha ja, maar niet met de banden hoor. Alleen het scherm is kapot, daar zitten krassen in en je ziet die ook alleen maar met een witte achtergrond. Verder kan ik nog wel bellen en gebeld worden ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Mavado schreef:
    Samsung chat.


    Hij kan alles, internet msn alles, en ik heb hem net zelf en hij is gewoon geweldig kost maar 99.99 euro.


    Hij ziet er ook geweldig uit =D


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Hij ziet er ook geweldig uit =D

    Als je wilt kan je die nemen dan eh ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse


    LG GW300, ik heb hem zelf ook in het roze
    Hij is maar €70,- nu, volgens mij, of 80


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mavado schreef:
    Samsung chat.
    -
    Hij kan alles, internet msn alles, en ik heb hem net zelf en hij is gewoon geweldig kost maar 99.99 euro.

    Die is vet mooi!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Allesbehalve een LG.(clown)


    everything, in time

    Mavado schreef:
    (...)
    Als je wilt kan je die nemen dan eh ^^


    Ahaha ja, maar ik ben wel zo iemand die altijd graag nog even verder kijkt naar andere modelletjes.

    @ Above ; Wat is er mis met lg? Komen er snel krassen in die schermpjes en werken die dingen niet goed ofzo?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:40 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Mn zus heeft een Samsung galaxy s, die je dan krijgt bij zo'n abbo, blablabla, weet niet zeker of die onder de 100 euro is. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Mn zus heeft een Samsung galaxy s, die je dan krijgt bij zo'n abbo, blablabla, weet niet zeker of die onder de 100 euro is. (:


    Daar heb ik net naar gekeken, een mooi ding maar volgens mij erg prijzig, ik zag ergens iets van 333,00 euro staan =x


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Ahaha ja, maar ik ben wel zo iemand die altijd graag nog even verder kijkt naar andere modelletjes.

    @ Above ; Wat is er mis met lg? Komen er snel krassen in die schermpjes en werken die dingen niet goed ofzo?

    Deze kan je ook kopen, maar die vind ik zelf niet zo goed want mijn zus heeft hem in het roos.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:43 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse