• Mijn mobiel is gesneuveld, nadat er 2 auto's over heen zijn gereden, en de reparatie gaat waarschijnlijk meer kosten dan dat ik er voor over heb.Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel, eentje die max 100 euro kost, een touch systeem of goed hanteerbaar qwerty toetsenbord heeft, en gewoon van goede kwaliteit is.

    Iemand ideeën of aanraders? Naam + plaatje + beschrijving zou fijn zijn.
    ~ Geen LG
    Het wordt waarschijnlijk wel een samsung, aangezien dit merk blijkbaar goed is.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:55 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    arcass zei op 14 mei 2011 - 12:41:

    Mn zus heeft een Samsung galaxy s, die je dan krijgt bij zo'n abbo, blablabla, weet niet zeker of die onder de 100 euro is. (: .



    Die is duur man XD


    Some angels have no wings.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Ahaha ja, maar ik ben wel zo iemand die altijd graag nog even verder kijkt naar andere modelletjes.

    @ Above ; Wat is er mis met lg? Komen er snel krassen in die schermpjes en werken die dingen niet goed ofzo?


    Het systeem is heel slecht.x] Bij de meeste modellen met een touchscreen reageert het echt alleen op je vinger. Een LG hoef je maar in je broekzak te doen en je hebt al drie mensen gebeld. Normaliter kunnen er ongeveer 160 tekens in een sms, maar bij een LG kan dat soms plotseling verspringen naar 47. Als jij dan een iets langere sms hebt, zit je dus al snel aan de lengte van 2/3 sms berichten, wat normaal samen één sms zou zijn. Dat vreet dus gewoon beltegoed.
    En na een tijdje flopt het touchscreen. :'D


    everything, in time

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Ahaha ja, maar ik ben wel zo iemand die altijd graag nog even verder kijkt naar andere modelletjes.

    @ Above ; Wat is er mis met lg? Komen er snel krassen in die schermpjes en werken die dingen niet goed ofzo?


    LG staat erom bekend dat ze vaak vastlopen en dat de schermen snel kapot gaan.


    Your make-up is terrible

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Daar heb ik net naar gekeken, een mooi ding maar volgens mij erg prijzig, ik zag ergens iets van 333,00 euro staan =x


    Oh ja okey, dat is dan wss het toestel los, denk ik.
    Want mn zus had 'm gratis gekregen, doordat ze dus zo'n abboding nam, (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Assassin schreef:
    (...)

    LG staat erom bekend dat ze vaak vastlopen en dat de schermen snel kapot gaan.


    Dat ook ja.:W


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Het systeem is heel slecht.x] Bij de meeste modellen met een touchscreen reageert het echt alleen op je vinger. Een LG hoef je maar in je broekzak te doen en je hebt al drie mensen gebeld. Normaliter kunnen er ongeveer 160 tekens in een sms, maar bij een LG kan dat soms plotseling verspringen naar 47. Als jij dan een iets langere sms hebt, zit je dus al snel aan de lengte van 2/3 sms berichten, wat normaal samen één sms zou zijn. Dat vreet dus gewoon beltegoed.
    En na een tijdje flopt het touchscreen. :'D


    Oke, dan wordt het zeker geen LG. Ik had het toch al niet op LG.


    Aan niets denken is ook denken.

    De vergrendeling van de samsung qwerty schijnt er snel af te gaan en hier en daar melden mensen nog wat andere probleempjes over het ding.


    Aan niets denken is ook denken.

    Iedere mobiel heeft wel keuren.


    Some angels have no wings.

    Rizzoli schreef:
    De vergrendeling van de samsung qwerty schijnt er snel af te gaan en hier en daar melden mensen nog wat andere probleempjes over het ding.


    Ik ken 2 mensen die hem hebben en die hebben er geen problemen mee.
    Ik had ook een goede samsung, even opzoeken. De B3310




    Nooit geen problemen mee gehad, is alleen geen touchscreen. Na een jaar zag hij er nog als nieuw uit.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 13:21 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zeg: "Samsung Chat 335" (:


    1.25

    Louisaaa schreef:
    Iedere mobiel heeft wel keuren.


    Maar daarbij las ik dat die mobiel vanzelf het alarmnummer ging bellen enzo, en als dat vaker voorkomt bij dat ding wil je hem toch liever niet kopen.


    Aan niets denken is ook denken.

    De Samsung Star! :D
    Die is mooi maar wel duur n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.