• ik ben verliefd denk ik.....

    Ik ga eerlijk zijn, maar ik wil jou niet kwetsen, laat dat duidelijk zijn.
    Ik vind, over het algemeen, Nederlandstalige rap vaak helemaal niets. Het komt gewoon niet over bij mij. Plus, 12/13-jarigen (kinderen over het algemeen) die rappen/zingen/praten over seksualiteit en doen alsof ze alles weten over liefde en seks en al die 'volwassen' shit, komen helemáál niet over bij mij. Sorry, het zijn kinderen, als ze al zouden moeten zingen, zouden ze het over hun speelgoed moeten hebben.
    Die jongen, sorry, is nog een kind. Hij zou geen rapper moeten zijn, over dingen waar hij nog niks over weet, maar hij zou op school moeten zitten, dingen leren die hij kan gebruiken om later een zangcarrière op te bouwen. En ik vind persoonlijk zijn muziek niet zo geweldig, het klinkt niet goed.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Ik ga eerlijk zijn, maar ik wil jou niet kwetsen, laat dat duidelijk zijn.
    Ik vind, over het algemeen, Nederlandstalige rap vaak helemaal niets. Het komt gewoon niet over bij mij. Plus, 12/13-jarigen (kinderen over het algemeen) die rappen/zingen/praten over seksualiteit en doen alsof ze alles weten over liefde en seks en al die 'volwassen' shit, komen helemáál niet over bij mij. Sorry, het zijn kinderen, als ze al zouden moeten zingen, zouden ze het over hun speelgoed moeten hebben.
    Die jongen, sorry, is nog een kind. Hij zou geen rapper moeten zijn, over dingen waar hij nog niks over weet, maar hij zou op school moeten zitten, dingen leren die hij kan gebruiken om later een zangcarrière op te bouwen. En ik vind persoonlijk zijn muziek niet zo geweldig, het klinkt niet goed.


    Goed gezegd en ik ga erin mee.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Postcards schreef:
    Ik ga eerlijk zijn, maar ik wil jou niet kwetsen, laat dat duidelijk zijn.
    Ik vind, over het algemeen, Nederlandstalige rap vaak helemaal niets. Het komt gewoon niet over bij mij. Plus, 12/13-jarigen (kinderen over het algemeen) die rappen/zingen/praten over seksualiteit en doen alsof ze alles weten over liefde en seks en al die 'volwassen' shit, komen helemáál niet over bij mij. Sorry, het zijn kinderen, als ze al zouden moeten zingen, zouden ze het over hun speelgoed moeten hebben.
    Die jongen, sorry, is nog een kind. Hij zou geen rapper moeten zijn, over dingen waar hij nog niks over weet, maar hij zou op school moeten zitten, dingen leren die hij kan gebruiken om later een zangcarrière op te bouwen. En ik vind persoonlijk zijn muziek niet zo geweldig, het klinkt niet goed.


    Hij zit nog wel op school. (:
    Maar ik vind 'm nog steeds helemaal niks. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Oeh nee, ik heb best wel veel haat aan dat clipje..:P(A)
    Just my opinion

    Ik kan beter mijn mening voor mezelf houden.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 23:35 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Waarom zeggen mensen niet gewoon hun mening, wat houdt je tegen (joehoe)


    -

    Lemonworld schreef:
    Ik hou verstandig mijn mening voor me, denk ik :'DDD


    Believe in yourself, change the world.

    JackyDaniels schreef:
    Waarom zeggen mensen niet gewoon hun mening, wat houdt je tegen (joehoe)

    Ik denk niet dat veel mensen zin hebben in ruzie


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb een hekel aan die muziek.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    omg hier heb ik ook een topic over!
    en ik vind zegmaar precies het tegenovergestelde van wat jij vind hahahah;D
    maar meningen verschillen


    Expect the unexpected

    OOOOOOOOOOH nooough!

    NOT HIM! :C

    ugh >.>


    Ligt and Darkness are both very different..

    Volgens mij is Monsif 11 hoor? (joehoe)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Lemonworld schreef:
    Ik hou verstandig mijn mening voor me, denk ik :'DDD


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ILOVECHIARA schreef:
    Volgens mij is Monsif 11 hoor? (joehoe)


    :S

    Lemonworld schreef:
    Ik hou verstandig mijn mening voor me, denk ik :'DDD


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.